استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 61 مدل 57107

از {{model.count}}

intex 57107 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 61 استخری مناسب برای کودکان و نوزادان می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این محصول تولید سال 2020 بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی بهره مند می باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتری را درباره این محصول در ادامه ی مطلب مطالعه بفرمایید.

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 61 مدل 57107 یکی از محبوب ترین و معروف ترین استخر بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2020 برای چندمین بار روانه بازار جهانی شد و بار دیگر توانست تا رکورد فروش را در میان استخر های کوچک زده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. قطر این محصول 61 سانتی متر بوده که قابل استفاده درون حمام به عنوان وان نیز می باشد. ارتفاع آن نیز 22 سانتی متر بوده و دارای ظرفیت آب 43 لیتر است. وزن این استخر کمتر از 1 کیلوگرم می باشد و در میان استخر بادی های بسیار سبک قرار می گیرد. سبک بودن این محصول باعث می شود تا بتوان آن را به آسانی جابجا و یا در هنگام نیاز با خود به مکانی دیگر منتقل نمود.

دیواره این استخر بادی همانند مدل 57412 به صورت حلقه ای رنگی طراحی شده است و هر کدام از این حلقه ها به رنگ زرد، سبز و صورتی می باشند. بدنه این استخر بادی بچه گانه اینتکس تولید شده از وینیل است. وینیل با نام دیگر PVC نیز در دنیا شناخته می شود که شرکت اینتکس از این متریال در تولید تمامی محصولات بادی خود استفاده می کند. دلیل استفاده شرکت اینتکس و سایر تولید کنندگان محصولات بادی از این متریال این است که دارای مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خوردشید و انواع دمای آب می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این استخر بادی اینتکس و یا سایر محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی کودک اینتکس با قطر 61 مدل 57107 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مناسب برای کودکان و نوزادان ساخته شده است که در این مطلب علت مناسب بودن آن برای این طیف سنی را برای شما بیان خواهیم کرد. استخر بادی یک وسیله تفریحی بسیار شاد و میهج است که با استفاده از آن می توانید ساعات طولانی موجبات تفریح کودک خود را فراهم کنید. استخر بادی در ابعاد و طرح های مختلفی برای تمامی سنین ساخته شده است که هر کدام از اینها دارای یک سری ویژگی خاص و منحصر بفردی هستند که تمامی این استخر بادی ها را می توانید در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.


طراحی و ساخت استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 57107

هر گاه نام استخر بادی را می شنویم یاد استخر بادی های رینگی گرد که دارای چندین لایه باد شو رنگی میافتیم که این استخر بادی نیز دقیقا دارای همچین طراحی می باشد، این طراحی در بین استخر بادی ها بسیار مرسوم است و اولین استخر بادی با این طراحی وارد بازار شد، این استخر بادی اینتکس طراحی گرد شکلی دارد که دیواره آن از سه لایه باد شو به هم متصل ساخته شده است. هر لایه باد شو به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شود که یک مزیت عالی برای استخر بادی محسوب می شود. کف این استخر به صورت باد شو است که در هنگام استفاده کودک شما نرمی خاصی را برای آن به ارمغان می آورد. لایه های باد شو توسط پرس چسبی به یک دیگر متصل شده اند که مقاومت بسیار بالایی دارند.


متریال و جنس بدنه استخر بادی گرد اینتکس مدل 57107

متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی از بهترین مواد اولیه می باشد زیرا این محصول مورد استفاده کودکان قرار خواهد گرفت و به همین دلیل اینتکس از پی وی سی وینیل استفاده می کند. پی وی سی وینیل استفاده شده در ساخت این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد. پی وی سی وینیل قابلیت تعمیر مجدد را به شما خواهد و در صورت بروز هر گونه آسیب می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید. پی وی سی مقاومت بالایی در برابر فشار، دمای آب و همچنین تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد.


ابعاد استخر بادی کودک اینتکس با مدل 57107 

همانطور که گفته شد این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان و نوزادان می باشد و زیرا این استخر بادی دارای ابعادی برابر با 61 سانتی متر به قطر، 22 سانتی متر به ارتفاع می باشد. با توجه به این ابعاد مناسب برای کودکان و نوزادان می باشد و همچنین دارای ظرفیت آبی برابر با 45 لیتر دارد. شایان ذکر است که از این استخر بادی می توانید در داخل منازل، حیاط، بالکن و .... استفاده کنید. بسته بندی این محصول بسیار کم حجم است و فضای کمی را اشغال میکند و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.


خرید استخر بادی سه رینگی کودک اینتکس مدل 57107

برای خرید و قیمت استخر بادی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین محصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی ثبت سفارش انجام میدهد.

قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
ظرفیت آب
45 لیتر
وزن بسته بندی
0.4 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...