استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل ۵۷۱۰۰

از {{model.count}}

Intex inflatable pool for children model 57100

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
638,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل ۵۷۱۰۰ یک محصول ایده آل برای کسانی که نیاز به یک استخر کوچک و اقتصادی برای کودکان دارند. از این محصول می توان در حمام به عنوان وان نیز استفاده نمود که به سبب داشتن کف بادشو می تواند ایمنی کافی را برای کودکان فراهم نماید.

استخر بادی کودک اینتکس که به استخر مربعی نیز شناخته می شود یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که به سبب داشتن بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه می تواند نقش یک استخر مقاوم برای استفاده کودکان شما را ایفا کند. بخش کف این استخر بادی نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده است که لایه داخلی بصورت بادشو تعبیه شده است تا کودک در هنگام استفاده برخوردی با زمین نداشته باشد و یک نشیمنگاه نرم و ایمن در اختیار داشته باشد.

این استخر بادی کوچک در دو رنگ سبز و صورتی تولید شده است تا برای دخترها و یا پسرها انتخاب مناسبی باشد. بخش کف این محصول دارای دریچه باد جداگانه ای از بدنه می باشد که این ویژگی به شما کمک خواهد نمود تا در صورت بروز مشکل برای کف بادشو، بتوانید به راحتی و بدون مشکل از خود استخر استفاده نمایید. البته باید به این نکته اشاره نمود که در صورت بروز هرگونه مشکل برای استخر، می توانید با ارتباط با همکاران ما در بخش تعمیرات مستر اینتکس مشکل خود را مطرح نموده و در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57100 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس مناسب برای کودکان می باشد، این استخر بادی را می توان به عنوان یکی از پر فروش ترین استخر بادی کودکانه معرفی کرد که دلایل فروش بالای این محصول را در ادامه به صورت کامل برای شما شرح می دهیم. اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است و توانسته نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودش جلب کند. با خرید استخر بادی یک تفریح شاد و مهیج برای کودک خود در روزهای گرم تابستانی مهیا کرده اید البته برخی از استخر بادی ها مناسب برای استفاده در داخل حمام به عنوان وان بادی نیز هستد که این استخر بادی کودک اینتکس نیز جز این محصولات است.

با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین عموم مردم شرکت های تولیدکننده استخر بادی انواع مختلفی را روانه بازار کرده اند که از نظر ابعاد و ساختار بسیار باهم تفاوت دارند و به همین دلیل مدل های زیادی در این زمینه تولید شده است، برخی از استخر بادی ها مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز می باشد که فروشگاه استخر بادی اینتکس می توانید انواع آنها را مشاهده و یا در صورت نیاز خریداری کنید.


ساختار کلی استخر بادی کودک اینتکس مدل 57100

همانطور که گفته شده استخر بادی در انواع مختلفی تولید شده است، ساختار کلی این استخر بادی به صورت مربعی است، کف این استخر بادی به صورت باد شو ساخته شده است که در صورت استفاده کودک شما حس بسیار خوبی به آن القا می شود و نرمی خاصی را برای آن به ارمغان می آورد. دیواره این استخر بادی کودکانه اینتکس از دو لایه باد ساخته شده است که هر کدام از طریق دریچه باد مجزا باد می شوند. این امر طول عمر استخر بادی را به صورت چشم گیری افزایش می دهد. اینتکس این محصول را در دو رنگ سبز و صورتی تولید کرده است که با هر سلیقه و جنسیتی سازگار است.


ابعاد و ظرفیت استخر بادی کودکانه اینتکس کف باد شو

ابعاد این استخر بادی برابر است با طول 86 سانتی متر به طول، 86 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد. ارتفاع این محصول بسیار ایمن است و از غرق شدن کودک شما جلوگیری میکند. همانطور که گفته شد استخر بادی مناسب برای هر سنی ساخته شده است که استخر بادی ها در این ارتفاع مناسب برای کودکان می باشد و اگر ارتفاع استخر بادی بیشتر شود مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده از این محصول می توانید به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده کرده و یا در داخل خانه به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. ظرفیت کلی این استخر بادی اینتکس برابر با 57 لیتر آب است.


متریال و جنس بدنه استخر بادی کودک مربعی اینتکس 

اینتکس در ساخت این محصولات خود از بهترین متریال استفاده می کند، متریال استفاده در ساخت این استخر بادی مربعی اینتکس از پی وی سی وینیل می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو است، مقاومت پی وی سی استفاده در ساخت این محصول در برابر تابش نور خورشید و همچنین آسیب دیدگی بسیار بالا می باشد. در صورت آسیب دیدن این محصول به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید البته گفتنی است که در صورت برخورد شی تیز با این محصول ممکن است که آسیب ببنید.


باد کردن استخر بادی مربعی کودکانه اینتکس

برای باد کردن استخر بادی اینتکس مربعی باید از پمپ باد های مخصوص تولید شده توسط خود برند اینتکس و یا بست وی استفاده شود زیرا نازل های پمپ باد مناسب برای باد کردن استخر بادی هستند، بهترین پمپ باد مناسب برای این محصول دستی کوچک و پدالی است که در فروشگاه مستر اینتکس می توانید آنها را مشاهده و یا خریداری کنید. این محصول دارای سه دریچه باد مجزا است که دو عدد برای دیواره یک عدد برای کف استخر می باشد.


خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل 57100

برای خرید و قیمت استخر بادی کودک اینتکس مدل 57100 می توانید از فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران است که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. گفتنی است که مستر اینتکس به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی محصولات خود را بفروش می رساند.

طول
86 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
57 لیتر
وزن بسته بندی
1 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...