تشک بادی

تشک بادی کمپینگ 2 نفره اینتکس عرض 127 مدل 67999

از {{model.count}}

intex 67999 camping inflatable mattress

تعداد
نوع
2,585,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کمپینگ 2 نفره اینتکس از تولیدات شرکت intex بوده که قابل استفاده به عنوان تشک بادی مسافرتی و تشک بادی کمپینگ می باشد. این تشک بادی دو نفره محصول سال 2019 بوده و دارای ظرفیت دو نفر می باشد که از آن می توان درون منزل و یا در سفر ها درون چادر های مسافرتی نیز برای استراحت و یا خوابیدن استفاده نمود. در ادامه مطلب جزئیات بیشتری از این تشک بادی دو نفره اینتکس را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی کمپینگ 2 نفره اینتکس عرض 127 مدل 67999 محصولی مناسب برای تمامی مکان ها اعم از منزل و یا مسافرت ها می باشد. طراحی  لایه های این تشک بادی اینتکس به گونه ای بوده که در برابر آب مقاومت بالایی داشته و مانع از نفوذ رطوبت می شود و می توان با خیالی آسوده از ان درون چادر مسافرتی حین کمپینگ ها و طبیعتگردی ها استفاده نمود تا از استراحتی سراسر آرامش و لذت برخوردار شد. حجم بسته بندی این محصول نیز 30 × 20 سانتی متر بوده و به راحتی درون یک کوله پشتی جای گرفته و به آسانی قابل حمل می باشد. ابعاد تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس نیز تشکیل شده از طول: 197 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر و ارتفاع: 24 سانتی متر است. تحمل وزن آن 273 کیلوگرم و وزن خود محصول نیز 3.1 کیلوگرم می باشد که همانند حجم بسته بندی آن وزن سبکی داشته و به جابجایی آسان این محصول کمک می کند.

متریالی که برای تولید این تشک بادی دو نفره به کار رفته موادی به اسم وینیل بوده که از تحمل وزن و تحمل فشار بسیار خوبی برخوردار می باشد. قسمت کف این تشک کمپینگ از وینیل دو لایه، دیواره آن از وینیل طرح چرم و سطح آن نیز از وینیل با روکش مخمل می باشد. رویه این تشک بادی 2 نفره به صورت مواج طراحی شده که آن را از قابلیت ضد تعریق برخوردار ساخته است. در قسمت بالایی این محصول یک عدد بالش بادی سرخود متصل به بدنه نیز تعبیه شده است که با وجود آن شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت بالش بادی نداشته و به راحتی می توانید از بالش خود محصول استفاده نمایید. شما می توانید این تشک بادی را با قیمتی مناسب از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.


تشک بادی کمپینگ 2 نفره اینتکس بزرگترین تشک بادی مسافرتی با ارتفاع کم محسوب شده که با رنگ طوسی و متریال مقاوم همانند مدل های کوچکتر از خود عرضه شده است. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز و داخل انواع چادر مسافرتی و چادر کوهنوردی بوده که زیرا فضای نرم برای نشستن و خواب ایجاد می کند. این کالا به دلیل حجم کم در حالت جمع شده و وزن سبک به راحتی توسط کوله پشتی نیز قابل حمل می باشد. اگر قصد پر کردن فضای کف چادر خود را برای خوابی راحت دارید این تشک بادی اینتکس می تواند یکی از بهترین گزین ها باشد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

تشک بادی دو نفره اینتکس

طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه با مدل های یک نفره خود به صورت مستطیلی بوده و دارای یک بالش بادی متصل به خود در قسمت فوقانی می باشد. این بالش بادی با باد کردن تشک به صورت خودکار راه اندازی شده و شکل می گیرد تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. ویژگی دیگر در طراحی بدنه، رویه مواج آن بوده که باعث پوشش بهتر اعضای بدن برای خوابی راحت و عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق افراد خواهد شد. استفاده از لایه های ضخیم PVC در داخل بدنه نیز موجب افزایش استحکام و ثبت سطح رویه شده از همین رو در زمان استفاده به هیچ عنوان حالت فرو رفتگی به خود نخواهد گرفت.

تشک بادی مسافرتی بالش دار

جنس و متریال تشک بادی

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای تشک بادی مسافرتی دو نفره اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش جیر و برزنت بوده تا بدنه ای ضخامت بالا ایجاد کند. این بدنه در قسمت کف روکش برزنتی داشته تا در برابر سنگ ریزه ها و یا اشیای ریز مقاومت خواهد داشت. روکش جیر استفاده شده در رویه نیز محلی نرم برای خواب ایجاد کرده و تا حدودی در کاهش تعریق موثر خواهد بود. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و از قابلیت تعمیر برخوردار خواهد بود تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت باشد. دقت داشته باشید که برای پاک سازی و تمیز کردن این تشک بخصوص قسمت جیر بهتر است از شوینده های مایع مانند شامپو فرش استفاده شود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی چادر مسافرتی اینتکس برابر با (طول: 193 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر، ارتفاع: 24 سانتی متر) بوده که به راحتی تا 2 نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. با توجه به این ابعاد و نوع متریال تحمل وزن تشک به 273 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن می باشد. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش داده و قصد سفت تر شدن بدنه را داشته باشید، به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن ذکر شده کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این تشک نیز به 3.1 کیلوگرم رسیده که برای یک تشک دو نفره سفری مقداری قابل قبول محسوب می شود.

ابعاد تشک دو نفره چادر مسافرتی

در پایان...

تشک بادی 2 نفره کمپینگ بست وی با عرض 127 سانتی متر یکی از پر فروش ترین تشک بادی مسافرتی برای استفاده در فضای باز و در داخل انواع چادر مسافرتی بوده که توسط نمایندگی اینتکس به صورت تک رنگ عرضه می شود. برای خرید تشک بادی مسافرتی اینتکس با بالش بادی سرخود می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام کرده و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

طول
193 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
24 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...