استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56720

از {{model.count}}

bestway 56720 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56720 دارای ساختار بیضی شکل، ساخته شده از پی وی سی سه لایه، به همراه نردبان، پمپ تصفیه و چراغ LED استخر پیش ساخته. ابعاد این استخر پیش ساخته بست وی برابر است با 610×366×122 سانتی متر، برای خرید و نصب استخر پیش ساخته از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته بست وی مدل 56720 از سری استخر پیش ساخته های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده انواع استخر می باشد، بست وی استخر پیش ساخته ،استخر بادی و استخر فست ست را تولید میکند که هر کدام از این محصولات دارای مشخصه های خاص خودشان هستند که در فروشگاه اینتکس می توانید آنها را مطالعه و در صورت نیاز خریداری کنید. استخر پیش ساخته دارای یک سری مزیت نسبت به استخر بتنی است که عبارت اند از، هزینه پایین نصب و راه اندازی، پرتابل بودن، همراه داشتن وسایل جانبی، هزینه خریداری بسیار کم و.... که این چندین عامل ممکن است شما را نسبت به خرید استخر پیش ساخته مجاب کند.

ابعاد استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56720 برابر است با 610 سانتی متر به طول، 366 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد، استخر پیش ساخته بست وی مدل 56720 دارای ساختار بیضی شکل است که در بین استخر های پیش ساخته طراحی منحصر بفردی دارد. جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالا و همچنین مقاومت بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول به صورت طرح دار است که طرح بیرونی آن آجرنما و طرح داخل آن کاشی های ریز است که زیبایی این استخر را دو چندان کرده است. با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر پیش ساخته بست وی دارای ظرفیت 20240 لیتر آب است. فریم های به کار رفته در ساخت این محصول از نوع فولاد ضد زنگ است که مقاومت بسیار بالایی دارد. فریم های این استخر از داخل بدنه پی وی سی رد می شوند و استخر شما استوار بر روی زمین قرار میگیرد.

بست وی بر روی این محصول یک عدد نردبان دو طرفه ضد زنگ با پله های پلاستیکی ، پمپ تصفیه آب استخر به همراه فیلتر و یک عدد چراغ داخل استخر پیش ساخته نیز قرار داده است که دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی برای استخر پیش ساخته خود نخواهید داشت. برای خرید استخر پیش ساخته بیضی شکل بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نصب استخر پیش ساخته را در محل مورد نظر شما نیز انجام میدهد و تنها کافیست که با کارشناسان نصب استخر پیش ساخته از طریق نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

طول
۶۱۰ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۲۰۲۴۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۴۶۰۰ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای چراغ روی آب
دارای اسکیمر
دریچه آب برای پمپ تصفیه
دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...