استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمق دار بست وی مدل 5619H

از {{model.count}}

bestway 5619H above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمق دار بست وی، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر قابل حمل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به همراه لوازم جانبی پر کاربرد از جمله پمپ تصفیه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابلیت نصب به روش روکار و حتی توکار را داشته و کاربرد زیادی در زمینه تفریحات آبی، پرورش ماهی و ذخیره آب خواهد داشت.

استخر پیش ساخته عمق دار بست وی، با طراحی گرد و ساختار فریمی، یکی از مدل های بزرگ از سری استخر پیش ساخته روکار و توکار این شرکت بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. استخری که با توجه به ابعاد 488 در 122 سانتی متری خود نه تنها فضا برای تفریحات آبی سنین مختلف و خانواده ها ایجاد کرده بلکه کاربرد خود را نیز در زمینه ذخیره آب و پرورش ماهی نشان داده است تا با هزینه ای مقرون به صرفه تر استخری کاربردی را تهیه و استفاده کنید. جهت احداث استخر پیش ساخته گرد بست وی می توانید از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند.

ظرفیت آب استخر پیش ساخته ویلا بست وی برابر با 19480 لیتر بوده که با توجه به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری دیگر نیازی به تعویض های مکرر این حجم از آب نخواهد بود. پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر با برق شهری کار کرده و دارای قدرت 5678 لیتر در ساعت خواهد بود. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک زیرانداز و یک درپوش برای مراقبت از فضای داخلی استخر در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر قابل حمل محسوب می شود. لازم به ذکر است که به دلیل تعبیه کردن دو دریچه آب روی بدنه اصلی می توانید پمپ تصفیه را به این قسمت توسط بست های مخصوص خود متصل کنید.

استخر پیش ساخته عمیق بست وی دارای بدنه نگهدارنده آب از جنس الیاف شمعی با ترکیبی از PVC وینیل بوده که ساختاری سه لایه را ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد. این بدنه با طراحی یکدست خود توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه نصب شده و شکل می گیرد. آلیاژ به کار برده شده روکش دار در فریم و پایه های استخر کاملا ضد زنگ و ضد فرسوده شدن می باشد تا در نهایت طول عمر بالاتری داشته باشند. استخر پرتابل گرد بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزنی حدود 70 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته عمق دار بست وی می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۴۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۹۴۸۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...