شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32237

از {{model.count}}

bestway 32237 inflatable baby armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32237 یک وسیله تفریحی و آموزشی برای کودکان به شمار می رود که در سال 2022 توسط bestway تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این بازوبند شنا ارزان تولید شده از وینیل بوده و بدنه کاملا ضد حساسیت می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32237 محصولی جدید از سری محصولات سال 2022 شرکت bestway می باشد که مناسب برای تفریحات آبی کودکان طراحی شده است و به تازگی روانه بازار گردیده. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی و همینطور کیفیت بالا، توانسته تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از محبوب ترین بازوبند بادی های این شرکت تبدیل شود. بازوبند شنا ارزان بست وی همانند دیگر محصولات بادی این شرکت از وینیل تولید شده است. متریال به کار رفته در قسمت داخلی این بازوبند ضد حساسیت بوده و هیچگونه آسیبی به پوست کودک نمی رساند.

از این محصول می تواند برای تفریحات آبی کودکان در فصل های گرم سال و همینطور آموزش دادن شنا به آن ها در استخر، دریا و سایر محیط های آبی استفاده نمود. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 19 سانتی متر، عرض: 15 سانتی متر و ارتفاع: 15 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 60 گرم است. شما می توانید برای خرید بازوبند شنا کودک و یا اطلاع از قیمت بازوبند بادی کودک به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹ سانتی متر
عرض
۱۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۵ سانتی متر
وزن
۶۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...