تخت بادی

تخت بادی تک نفره اینتکس مدل 64131

از {{model.count}}

intex 64131 single air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی تک نفره اینتکس با بالش بادی سرخود از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استفاده در منزل و محل کار. دارای ویژگی هایی همچون ساختار فایبرتک در داخل بدنه و رویه مواج و ضد تعریق به همراه پمپ باد برقی دو کاره متصل شده. عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تخت بادی تک نفره اینتکس مدل 2021 یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول دارای بدنه با طراحی دو رنگ بوده و در دو سایز یک نفره و دو نفره تولید شده است. طراحی و ساختار رویه بدنه به صورت مواج بوده تا در زمان خواب اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند. در قسمت فوقانی بدنه اصلی تخت بادی ارزان اینتکس یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با باد زدن به بدنه اصلی شکل می گیرد. به کار بردن تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه از مهم ترین قابلیت های این محصول به شمار می آید زیرا مانند دیگر مدل های جدید از تخت خواب ها استحکام و تحمل وزن بالایی را فراهم خواهد ساخت. تخت بادی 1 نفره اینتکس دارای پمپ باد برقی جدید بوده که با قدرت پمپاژ بالای خود عمل مکش و وکیوم را نیز انجام می دهد به همین دلیل نیازی به پمپ باد مجزا نخواهد بود.

تخت بادی خانگی یک نفره اینتکس ساخته شده از جنس متریال پلاستیک PVC وینیل بوده و تنها از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده تا مجلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این نوع متریال ساختار دو لایه داشته به همین دلیل ضخامت قابل قبولی دارد. از ویژگی های خوب متریال نام برده شده می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. ابعاد تخت بادی یک نفره بالش دار برابر با (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده و با توجه به متریال و استحکام بالای بدنه تحمل وزن آن به 136 کیلوگرم می رسد بنابراین جای نگرانی بابت استفاده افراد سنگین وزن نخواهد بود. این تخت بادی اینتکس به همراه خود یک ساک حمل مخصوص داشته تا به راحتی امکان جا به جایی آن را بدون نیاز به جعبه بسته بندی داشته باشید. برای خرید تخت بادی تک نفره اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ایران ثبت سفارش نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
5.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...