تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64135

از {{model.count}}

intex 64135 double air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل بالش دار از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده با بدنه دو رنگ مناسب برای استفاده در منزل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس. تخت بادی دو نفره با پمپ باد برقی متصل به بدنه خود ویژگی هایی همچون رویه مواج و ضد تعریق داشته و از قیمت مناسبی نسبت به مدل های حرفه ای تر برخوردار است.

تخت بادی دو نفره اینتکس به همراه بالش بادی سرخود یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی تولید شده برای سنین بزرگسال جهت استراحت و خواب در منزل و حتی محل کار بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای مدل یک نفره نیز بوده که دقیقا مشابه هم طراحی شده اند و تنها از نظر ابعاد متفاوت خواهند بود. تخت بادی دو نفره بزرگسال اینتکس از یک پمپ باد برقی برخوردار بوده که از قابلیت مکش باد نیز برخوردار می باشد. از ویژگی های بسیار مهم در طراحی بدنه می توان به ساختار فایبرتک داخل بدنه و رویه مواج جهت راحتی بیشتر و جریان دادن هوا به منظور کاهش تعریق افراد اشاره کرد. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده که به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را در خود جای خواهد داد.

تخت بادی دو نفره الیاف دار اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که دو نوع روکش در قسمت بیرونی خود دارد. روکش جیر برای سطح رویه و روکش وینیل برای قسمت کف و دیواره ها که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این بدنه به راحتی قابلیت شستشو دستی داشته و انعطاف بالایی دارد تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکی قابل جمع شدن باشد. برای حمل و جا به جایی راحت آن یک ساک حمل در نظر گرفته شده که خود دارای دو دستگیره سرخود می باشد. گقتنی است که با توجه به استحکام بالای بدنه و متریال با کیفیت تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده بنابراین جای نگرانی بابت استفاده برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.1 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...