تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67615

از {{model.count}}

bestway 67615 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67615 از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند بست وی، مناسب برای استفاده دو نفره بزرگسال می باشد، این تخت بادی دارای پمپ باد برقی دو کاره، جنس بدنه از پی وی سی و رویه از جیر ضد تعریق ساخته شده است. برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67615 از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی یک محصول بسیار کاربردی می باشد که توسط برند های مختلفی ساخته شده است، این تخت بادی ساخت برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، تخت بادی نیز دارای انواع مختلفی است، مدل دو نفره، یک نفره که هر کدام از این مدل ها دارای ارتفاع و ابعاد های مختلفی هستند که در مدل های مختلف عرضه می شوند. تخت بادی بست وی مدل 67615 ظرفیت استفاده دو نفر را دارد که ابعاد این تخت بادی در حالت باد شده برابر است با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال می باشد. تخت خواب بادی یک سری مزایا نسبت به تخت چوبی و یا فلزی است که یکی از آنها قابلیت جا به جایی آسان است که در صورت خالی کردن باد آن به راحتی می توانید از فضای اشغال شده استفاده کنید و یا تخت را به مکانی دیگر جا به جا کنیم.

جنس رویه تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67615 از پی وی سی با رویه جیر ساخته شده است که با توجه به جیر بودن و روکش مواج کاملا ضد تعریق می باشد و کناره های این محصول نیز از پی وی سی وینیل ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد، بر روی این محصول یک عدد بالش بادی نیز تعبیه شده است که در صورت باد شدن کلی محصول این قسمت نیز باد می شود. برای باد کردن تخت بادی دو نفره، شرکت بست وی بر روی بدنه تخت یک عدد پمپ باد برقی قرار داده است که با روشن کردن به راحتی  می توانید تخت خود را باد کنید، پمپ این محصول دو کاره است که با کمک آن می توانید باد تخت را نیز خالی کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67615 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۵۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۹ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضد تعریق
ساختار طبی
کف ضدآب
پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...