تخت بادی

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل 64769

از {{model.count}}

intex 64769 2 person medical air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس با رویه مواج و ضد تعریق از بهترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با ساختار داخلی فایبرتک و الیافی به همراه خاصیت طبی و درمانی قابل استفاده برای بیماران عضلانی و استخوانی دارای پمپ باد دیجیتالی متصل به بدنه در نمایندگی اینتکس

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل جدید یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با توجه به ویژگی های خاصی خود نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه مدل های دیگر تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده اما از نظر طراحی مواج سطح رویه و پمپ باد کمی متفاوت می باشد. همانطور که اشاره کردیم مواج بودن سطح رویه و از طرفی به کار بردن تکنولوژی فایبرتک در ساختار داخلی بدنه موجب افزایش استحکام این تخت بادی طبی شده است. این خصوصیت کاملا از فرو رفتن سطح رویه تخت هنگام استفاده جلوگیری کرده و نهایت سطوحی با مقاومت یکسان ایجاد می کند به همین دلیل با فراهم ساختن خاصیت طبی استفاده از این محصول را برای بیماران عضلانی و استخوانی مفید ساخته است.

ابعاد راه اندازی تخت بادی الیاف دار اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که می تواند دو بزرگسال و یک کودک را در خود جای دهد. با توجه به ابعاد و متریال بدنه تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن است. برای باد زدن و راه اندازی تخت کافیست از پمپ باد دو کاره با قابلیت مکش باد متصل شده روی بدنه اصلی استفاده نمایید. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و دارای درگاه USB برای شارژ انواع لوازم الکترونیکی و همچنین یک لامپ LED می باشد.

جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای تخت بادی دو نفره بیمار از پلاستیک PVC با سه نوع روکش جیر ، وینیل و برزنتی می باشد. از روکش جیر برای سطح رویه جهت راحتی بیشتر افراد ، از روکش برزنتی برای دیواره ها جهت مقاومت بیشتر و از روکش وینیل نیز برای ضد آب شدن قسمت کف استفاده شده از همین رو ساختار بدنه دو لایه ای را ایجاد نموده است. با وجود ضخامت خوب این محصول انعطاف پذیری به قدری بوده که در ابعاد بسیار کمتری قابل جمع شدن باشد. از ویژگی های دیگر این تخت اینتکس می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. برای خرید تخت بادی دو نفره برزنتی و طبی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل و برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9.2 کیلوگرم
پمپ باد
برقی دیجیتالی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای خاصیت طبی و درمانی
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دوکاره با قابلیت مکش
امکان شارژ توسط درگاه USB از روی پمپ
دارای چراغ LED روی پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...