تخت بادی

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67694

از {{model.count}}

bestway 67694 one person inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67694 تخت بادی یک نفره با رویه ساخته شده از جیر و دارای ابعادی برابر با 191×97×42 سانتی متر می باشد، بر روی تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی قرار گرفته شده است که مناسب برای استفاده در داخل منزل، محل کار و مسافرت می باشد.

تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67694 از سری تخت بادی ساخته شده توسط برند بست و می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است که یک سری از تولیدات این برند تحت عنوان لوازم خواب و استراحت می باشد و تخت بادی نیز جز این محصولات می باشد، تخت بادی در دو اندازه کلی ساخته می شود که تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره هستند که این دو دسته بندی نیز دارای ابعاد مختلفی هستند. این تخت بادی از سری یک نفره می باشد که دارای ابعادی برابر با 97 سانتی متر به عرض، 191 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 42 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای تخت بادی یک نفره می باشد.

جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین به دلیل ساختار مواجی شکل کاملا ضد تعریق می باشد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد و همچنین کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. با خرید تخت بادی یک نفره به راحتی می توانید در محل کار، منزل و یا مسافرت به خواب و استراحت بپردازید و از آن استفاده کنید. از مزیت های تخت بادی می توان به قابلیت جا به جایی آسان و همچنین نصب راحت آن اشاره کرد، برای راه اندازی تخت بادی یک نفره بست وی بر روی بدنه یک عدد پمپ باد برقی قرار گرفته شده است که از این طریق می توانید محصول خود را باد و یا باد آن را خالی کنید. برای خرید تخت بادی یک نفره بست وی مدل 67694  می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۴۲ سانتی متر
تحمل وزن
۱۴۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۶ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
دارای ساک حمل
پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...