تخت بادی

تخت بادی 1 نفره با پمپ باتری خور بست وی مدل 67572

از {{model.count}}

bestway 67572 one person travel airbed with battery pump

تعداد
نوع
3,630,000
3,025,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 1 نفره مسافرتی بست وی با پمپ باد باتری خور متصل به بدنه، از متفاوت ترین و پر کاربرد ترین تخت خواب بادی برای استفاده در سفر های کمپینگ و آفرودی و حتی داخل انواع چادر مسافرتی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و یک بالش بادی سرخود برای راحتی بیشتر در زمان خواب دارد.

تخت بادی 1 نفره با پمپ باتری خور بست وی یکی از پر طرفدار ترین تخت خواب بادی مسافرتی تولید شده توسط برند بست وی بوده که توسط فروشگاه اینتکس برای استفاده در سفر های کمپ و آفرود و جهت استفاده داخل چادر مسافرتی عرضه شده است. این محصول طراحی بدنه مشابه با انواع تخت بادی خانگی داشته و دارای رویه ای با ساختار مواج و مشبک می باشد تا محلی راحت برای خواب ایجاد کند. این نوع طراحی با عبور جریان هوا باعث کاهش تعریق افراد خواهد شد. در قسمت فوقانی یک بالش بادی به صورت سرخود تعبیه شده که با باد کردن تخت به صورت خودکار شکل می گیرد. لازم به ذکر است که پمپ باد باتری خور متصل به بدنه نیز علاوه بر پمپاژ هوا مکش باد یا همان وکیوم کردن را نیز انجام می دهد.

ابعاد راه اندازی شده تخت بادی سفری تک نفره بست وی برابر با 191 در 97 و با ارتفاع 38 سانتی متر بوده که قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد از همین رو محدودیتی برای استفاده سنین مختلف نخواهد داشت. جنس و متریال ساخت این تخت بادی بالش دار از پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر برخورد آب، نور آفتاب و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. این متریال به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن بوده در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود به سادگی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. برای خرید تخت بادی 1 نفره مسافرتی با پمپ باد باتری خور می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
4.8 کیلوگرم
پمپ باد
باتری خور متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
پمپ باد باتری خور با قابلیت مکش باد
دارای یک دریچه هوای مجزا برای راه اندازی دستی
رویه مواج و ضد تعریق
قابل استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...