تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64161

از {{model.count}}

intex 64161 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با ساختار بدنه دو قلو و دو تکه به هم متصل شده از جدید ترین تخت بادی یک نفره تولید شده با ساختار رویه مواج و طبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس. تخت بادی کامفورت یک نفره با ساختار فایبرتک در داخل بدنه و دارای پمپ باد برقی دو کاره بهترین جایگزین انواع تخت فلزی و چوبی

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با طراحی و ساختار بدنه دوقلو از جدید ترین محصول بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در زمینه استراحت و خواب می باشد. این تخت بادی 1 نفره در واقع از کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به مدل های پیشین خود برخوردار بوده به همین دلیل طول عمر بالایی نیز خواهد داشت. با توجه به وجود ویژگی های ساختاری پر مزیت در این محصول می توان از آن به عنوان جایگزین انواع تخت خواب فلزی و یا چوبی استفاده کرد. کیفیت و راحتی بالا ، داشتن وزن سبک و قابلیت حمل از مهمترین ویژگی هایی بوده که در هر تخت خواب بادی دیده می شود. این محصول نیز به دلیل ساختار فایبرتک در داخل بدنه رویه ای با استحکام بالا و طبی ایجاد کرده تا از فرو رفتن این قسمت در زمان خواب کاملا جلوگیری کند. طراحی مواج نیز در کنار ویژگی نام برده شده خود باعث پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا شده تا در نتیجه از تعریق بالای افراد جلوگیری کند.

تخت خواب بادی کامفورت یک نفره اینتکس جنس بدنه ای ساخته شده از پلاستیک PVC منعطف و نرم داشته که به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد تا در صورت نیاز ، امکان حمل و استفاده از آن در مسافرت ها نیز فراهم باشد. این متریال دارای دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر تنها برای قسمت رویه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای استراحت ایجاد کند. سایر قسمت های بدنه هم از روکش وینیل برخوردار بوده به همین دلیل ساختار دو لایه و ضد آب را ایجاد کرده است. جنس بدنه این محصول قابلیت تعمیر نیز داشته تا در صورت آسیب های وارد شده به صورت عمدی یا سهوی به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد.

تخت خواب بادی یک نفره دوقلو با ابعاد باد شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) خود می تواند برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان پاسخگو باشد. با توجه به متریال و ابعاد خود می تواند تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را تحمل کند بنابراین استفاده از آن برای افراد سنگین وزن با خیالی راحت صورت خواهد گرفت. این محصول به همراه خود یک پمپ باد برقی سرخود داشته که علاوه بر پمپاژ عمل مکش را نیز انجام می دهد بنابراین نیازی به استفاده از پمپ باد مجزا نباشد. جهت خرید تخت خواب بادی یک نفره خانگی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.3 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای ساک حمل
دارای رویه کامفورت و طبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...