تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری اینتکس مدل 57555

از {{model.count}}

intex 57555 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری اینتکس با طرح لاک پشت یکی از جذاب ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند مدل های طرح حیوانات دیگر از دو دستگیره تعادل برخوردار بوده و با توجه به تحمل وزن بالا و ابعاد بزرگ خود برای سنین بالای 3 سال و نوجوانان قابل استفاده خواهد بود.

تشک بادی استخری اینتکس با طرح لاک پشت یکی از انواع تشک روی آب طرح حیوانات با رنگ های جذاب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانطور که در تصاویر آن قابل مشاهده بوده به گونه ای طراحی شده که نهایت تعادل را روی آب خواهد داشت از همین رو می توان هم برای نشستن و هم برای دراز کشیدن استفاده نمود. دو دستگیره پلاستیکی نیز روی بدنه تعبیه شده که به بدنه اصلی متصل می باشد. تشک استخری لاک پشت اینتکس دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 171 سانتی متر) بوده به همین دلیل برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب خواهد بود. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کوچکتر بوده بنابراین با وزن 1.8 کیلوگرم به راحتی قابل حمل خواهد بود.

تشک بادی روی آب کودک و نوجوان اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که دارای ساختاری دو لایه و ضخیم می باشد. این متریال با وجود ضخامت بالا دارای انعطاف بسیار خوبی بوده از همین رو باعث جمع شدن در حجم کوچکتر خواهد شد. متریال ذکر شده تا در تحمل وزن این کالا بسیار موثر خواهد بود. تحمل وزن تشک استخری لاک پشت برابر با 70 کیلوگرم بوده که خیال مصرف کنندگان بالای 3 سال را راحت نموده است. جهت خرید تشک بادی استخری اینتکس با طرح لاک پشت کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
171 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...