تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری بزرگ طرح جوجه اینتکس مدل 56286

از {{model.count}}

Intex 56286 inflatable Mega Duck

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری روی آب اینتکس با طرح جوجه یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین شناور بادی بزرگ برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در آب های کم عمق و آرام بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن در آب و هوای گرم و روی استخر خواهد بود.

تشک بادی استخری بزرگ طرح جوجه اینتکس مدل 56286، از مهیج ترین محصولات بادی تفریحی آبی برای سنین جوانان و بزرگسالان محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع دارای سایز کوچکتر نیز بوده اما این مدل به دلیل داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 221 سانتی متر، عرض: 221 سانتی متر، ارتفاع: 109 سانتی متر) و تحمل وزن حداقل 120 کیلوگرم خیال هر مصرف کننده بزرگسالی را بابت استحکام آن راحت کرده است. این محصول برای آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها تولید شده اما می توانید هنگام آرام بودن آب دریا در قسمت کم عمق آن مکان نیز استفاده نمایید.

متریال و جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح جوجه یا اردک بزرگسال از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال حتی در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی ندیده اما بهتر است هنگام عدم استفاده باد آن را خالی کرده و در محلی امن قرار دهید. گفتنی است که جنس بدنه استفاده شده در این محصول دارای انعطاف بالایی می باشد به همین دلیل امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت تا در کنار وزن 4.9 کیلوگرمی خود به سادگی و با کمترین اشغال فضا حمل شود.

تشک روی آب جوجه اینتکس دارای دو دستگیره تعادل روی بدنه خود و دو دریچه هوای برای راه اندازی می شود. برای باد کردن آن نیاز به تهیه مجزای یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس می باشد. برای این کار بهتر است قبل از خرید مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کنید. برای خرید تشک بادی استخری اینتکس کافیست به روش اینترنتی، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
221 سانتی متر
عرض
221 سانتی متر
ارتفاع
109 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
4.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل دو لایه
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دو دستگیره تعادل
مناسب آب های آرام و کم عمق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...