تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری بست وی مدل 43555

از {{model.count}}

bestway 43555 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری بست وی، از سری تشک بادی تفریحی برای استفاده در آب های آرام و کم عمق بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای تکیه گاه سر و تکیه گاه بادشو بوده اما از نشیمنگاهی با متریال توری بهره می برد به همین دلیل فضایی خنک برای بدن افراد را فراهم می سازد. این محصول برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد.

تشک بادی استخری بست وی، یکی از متفاوت ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که بر خلاف بسیاری از مدل های تولید شده از بدنه کاملا بادشو برخوردار نبوده بلکه از ساختار توری برای قسمت میانی آن استفاده شده در نتیجه باعث جریان پیدا کردن هوا و برخورد آب با بدن افراد جهت خنک شدن خواهد شد. قسمت فوقانی و انتهایی بدنه دو محل بادشو تعبیه شده که هر کدام توسط دریچه هوای مجزا باد می شود. یکی برای قرار گیری سر و دیگری به عنوان تکیه گاه پا قابل استفاده بوده از همین رو راحتی بی وصفی را در زمان استفاده از این محصول تجربه خواهید کرد.

ابعاد تشک استخری بست وی برابر با (طول: 145 سانتی متر، عرض: 87 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشید از همین رو می توان با خیالی راحت برای سنین بزرگسال استفاده کرد. جنس قسمت های بادشو از پلاستیک PVC وینیل دولایه بوده و قسمت میانی نیز از پارچه نایلون توری استفاده شده تا در نهایت در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 600 گرم عرضه می شود. برای خرید تشک بادی استخری بست وی با کفی توری می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۱۴۵ سانتی متر
عرض
۸۷ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...