تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری توکان بست وی مدل 41126

از {{model.count}}

bestway 41126 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری توکان بست وی یکی از جدید ترین تشک بادی روی آب طرح دار بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار نشیمنگاه و تکیه گاه بسیار راحتی بوده و به دلیل تحمل وزن بالای خود می تواند برای سنین بزرگسال نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از ویژگی های دیگر این تشک روی آب می توان به داشتن دو دستگیره تعادل اشاره کرد.

تشک بادی استخری بست وی مدل توکان، یکی از جذاب ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 207 سانتی متر، عرض: 150 سانتی متر) بوده و به دلیل تحمل وزن 90 کیلوگرمی خود برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای طراحی بدنه با تکیه گاه بادشو بوده و از دو دستگیره تعادل نیز بهره مند است از همین رو محلی راحت برای ریلکس کردن روی آب فراهم می سازد.

تشک روی آب توکان بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی مقاوم در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده و از طرفی با داشتن وزن بسته بندی 2.2 کیلوگرمی به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. برای راه اندازی این محصول می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. جهت خرید تشک بادی استخری توکان بست وی کافیست با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۰۷ سانتی متر
عرض
۱۵۰ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...