تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر طرح پیتزا اینتکس مدل 58752

از {{model.count}}

intex 58752 pizza inflatable floating

تعداد
نوع
638,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر اینتکس با طرح پیتزا یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی روی آب و شناور بادی برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در آب های آرام وکم عمق بوده که قابلیت اتصال به چند مدل مشابه خود را دارد. این محصول توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی استخر اینتکس با طرح پیتزا یکی از پر فروش ترین تشک بادی روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها عرضه شده است. این تشک بادی روی آب دقیقا مانند یک اسلایس پیتزا طراحی شده و از رنگ های جذابی برای لایه بیرونی استفاده شده است. ابعاد راه اندازی شده و باد شده این تشک بادی روی آب برابر با (طول: 160 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده یک نفر در سنین بزرگسال می باشد. با توجه به این ابعاد امکان تحمل وزن 100 کیلوگرم را داشته به همین دلیل استفاده از این محصول برای افراد سنگین وزن نیز می تواند پاسخگو باشد.

تشک روی آب پیتزا اینتکس دارای طراحی رویه مواج و مشبک بوده تا هنگام استفاده روی آب مانع از سر خوردن افراد شود. این نوع طراحی در تمامی مدل های تولید شده از تشک روی آب استخری استفاده شده است. یکی از ویژگی های متفاوت در این محصول داشتن 4 قفل پلاستیکی بند دار بوده که امکان متصل کردن چند اسلایس را به هم فراه می سازد تا جلوه زیبایی به استخر دهد. تشک بادی استخر یک نفره اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از روکش وینیل برای قسمت بیرونی استفاده شده است از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد.

این نوع متریال علاوه بر مقاومت در برابر آب در برابر نور و گرمای آفتاب نیز مقاوم بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و استفاده مجدد اشاره کرد. این محصول توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی بوده که می توان به همراه تشک بادی روی آب خود از فروشگاه اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی خریداری کنید.

قطر
سانتی متر
طول
160 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای قفل های پلاستیکی
قابلیت اتصال به مدل های مشابه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...