تشک بادی روی آب

تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 44041

از {{model.count}}

bestway 44041 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 44041 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که دارای تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم مناسب برای بزرگسالان و جوانان، برای خرید تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 44041 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 44041 از سری لوازم تفریحی بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تشک بادی مناسب برای استفاده بر روی آب داخل استخر و آب های ساکن کم عمق می باشد این محصول به دلیل دارای بودن طراحی های زیبا و مختلف دارای فروش بسیار بالا و طرفدار های زیادی می باشد. تشک بادی روی آب بست وی دارای ابعادی برابر با 183 سانتی متر به طول و عرضی برابر با 69 می باشد که تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد، با توجه به عرض محصول به راحتی بر روی شناور باقی میماند و در صورت استفاده خطر افتادن داخل آب بسیار کم است و به راحتی می توانید تعادل خودتان را بر روی آن حفظ کنید.

جنس بدنه تشک بادی روی آب بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت است و همچنین قابلیت تعمیر مجدد دارد. برای باد کردن این تشک بادی می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه مستر اینتکس استفاده کنید. برای خرید تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 44041 می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۶۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۹۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...