تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح چیپس مدل 58776

از {{model.count}}

intex 58776 potato chips pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح چیپس یکی از خاص ترین تشک بادی استخر های تولید شده در دنیا می باشد که برای اولین بار توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شد. این تشک بادی دارای ظرفیت 1-2 نفره بوده و می توان از ان برای تفریحات آبی درون استخر ها و همچنین دریا استفاده نمود. در ادامه مشخصات دقیق این محصول قرار داده شده است.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح چیپس مدل 58776 یکی از جذاب ترین، زیبا ترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به دلیل طراحی خاصی که دارد توانسته است تا طی این سال ها در صدر جدول پر فروش ترین تشک بادی روی آب در دنیا قرار بگیرد. چرا که قیمت تشک بادی روی آب طرح چیپس نسبت به ابعاد و طراحی خاص و زیبایی که دارد بسیار مناسب بوده و همین امر سبب شده است تا خریداران بیشتر را به خود جذب کرده و رضایت تمامی ان ها را جلب بنماید. همانطور که در تصاویر پیداست این تشک استخر دارای طرح چیپس بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های قرمز و سفید می باشد. 

سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است که راحتی آن را دوچندان کرده و سبب می شود تا حس بی نظیری را در حین استراحت بر روی آن تجربه کنید. بدنه این تشک روی آب از PVC می باشد. PVC که نام دیگر وینیل است، متریالی مرغوب بوده که بهترین گزینه برای تولید محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد. این متریال از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار وزنی که بر روی آن قرار می گیرد داشته و به هیچ عنوان در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل آفتاب دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نخواهد شد. 

از این محصول می توان در تمامی مکان های آبی همانند، استخر، استخر پیش ساخته، دریا و دریاچه بهره برد و به همراه دوستان خود تفریحات آبی بی نظیری را تجربه کرد. تشک آبی طرح چیپس اینتکس در ابعادی همانند طول: 178 سانتی متر، عرض: 140 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تحمل وزن آن نیز 80 کیلوگرم بوده و وزن محصول 2.3 کیلوگرم می باشد. شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب و خرید تشک بادی استخر و همینطور اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب به وبسایت فروشگاه اینتکس و نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
178 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...