تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح لاما مدل 41434

از {{model.count}}

bestway 41434 lama inflatable floating mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح لاما مدل 41434 محصولی جذاب و با کیفیت از سری تولیدات سال 2022 شرکت bestway که از طراحی منحصر به فردی برخورار بوده و دارای کیفیت بدنه بسیار خوبی می باشد. این تشک بادی استخر ارزان از وینیل تولید شده است و بر روی بدنه خود دارای دو عدد دستگیره حفظ تعادل می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر ادامه توضیحات را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح لاما مدل 41434 از تولیدات جدید و بسیار با کیفیت کمپانی bestway می باشد که این شرکت در طی این سال ها توانسته است تا با تولید محصولات بادی با طراحی های منحصر به فرد و بسیار زیبا، خود را به همگان ثابت کرده و به یکی از شناخته ترین شرکت های تولید کننده این دسته از محصولات تبدیل کند. این شناور بادی تولید سال 2022 این شرکت بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. همانطور که از تصاویر و نام این محصول پیداست، این تشک استخر دارای طرح لاما می باشد که رنگ بدنه آن به رنگ زرد بوده و در قسمت هایی از آن نیز از طرح های رنگی استفاده شده است.

در دو طرف این محصول دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که به حفظ تعادل بهتر افراد بر روی آب کمک می کند. جنس بدنه این تشک بادی استخر ارزان تولید شده از وینیل می باشد که این متریال دارای مقاومتی بالا در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد گردید. ابعاد آن نیز طراحی شده در طول: 129 سانتی متر و عرض: 110 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 45 کیلوگرم می باشد که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان بوده و می تواند اوقات فراغت بسیار خوشی را برای آن ها رقم بزند. شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب و همینطور اطلاع از قیمت تشک بادی استخر، به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۲۹ سانتی متر
عرض
۱۱۰ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای رویه مواج
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...