تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح هات داگ مدل 43248

از {{model.count}}

bestway 43248 hot dog floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح هات داگ مدل 43248 یکی از مدل های جذاب و بسیار با کیفیت bestway می باشد که این تشک بادی استخر ارزان دارای طول 183 سانتی متر و تحمل وزن 90 کیلوگرم است. در ادامه اطلاعات دقیق این محصول را می توانید مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح هات داگ مدل 43248 یکی از تشک بادی استخر های جذاب و بسیار دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و برای جوانان از جذابیت بالایی بهره مند است. همانطور که از نام و تصاویر محصول مشخص است، این تشک استخر به شکل یک ساندویچ هات داگ کارتونی طراحی گردیده است. این محصول برای اولین بار در سال 2022 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. به دلیل طراحی خاص و جذاب آن، به یکی از تشک استخر های پر طرفدار تبدیل شد و توانست تا رکورد فروش تشک بادی روی آب را بزند.

همانند دیگر محصولات بادی این شرکت، این محصول نیز از وینیل تولید شده است. این متریال در دنیا با نام پی وی سی نیز نامیده می شود. یکی از مزیت های آن مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم خورشید است و به خوبی می تواند حرارت ناشی از تابش خورشید را دفع کرده و از گرم شدن سطح تشک جلوگیری بنماید. از این تشک بادی روی آب ارزان می توان درون استخر پیش ساخته، استخر، دریا، دریاچه و ... برای تفریحات آبی، استراحت بر روی آب، آفتاب گرفتن و ... استفاده کرد.

این تشک استخر ارزان در ابعادی از جمله طول: 183 سانتی متر، عرض: 94 سانتی متر و ارتفاع: 20 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. تحمل وزن آن نیز 90 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن 1.4 کیلوگرم می باشد که بسیار سبک بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جابجا نمود. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و به همراه خدمات پس از فروش، از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
183 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...