تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43045

از {{model.count}}

bestway 43045 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43045 یک محصول جدید و با کیفیت از سری محصولات سال 2021 bestway می باشد که دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43045 یکی از تولیدات خاص و بسیار دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که تولید آن مربوط به سال 2021 بوده و به تازگی در بازار محصولات بادی در سرتاسر دنیا عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی منحصر به فرد، قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی، توانسته است تا به این لحظه فروش فوق العاده ای را تجربه نموده و به یکی از تشک استخر های محبوب این شرکت در میان خریداران محصولات بادی تبدیل شود.

ساختار این تشک بادی روی آب ارزان به صورت مستطیلی بوده که قیمت هایی از آن دارای فرورفتگی هایی می باشد. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از رنگ های آبی و سفید بوده که قسمت کف این تشک، دارای تعدادی اشکال دایره ای شکل رنگی است. این اشکال سبب ایجاد برآمدگی هایی بر روی سطح تشک استخر گردیده، که موجب راحت تر شدن این محصول شده و می توان گفت که تا حدودی بدن را ماساژ می دهد.

در یک طرف این محصول یک عدد جای بطری تعبیه شده است که افراد می توانند بر روی آب، نوشیدنی خود را نیز به همراه داشته باشند. همچنین در دو طرف این تشک بادی استخر ارزان، دو عدد دستگیره حفظ تعادل طراحی گردیده که سبب بالا رفتن تعادل افراد حین شناور بودن بر روی آب شده است. شما می توانید برای خرید این محصول، به سایت فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و برای دریافت مشاوره با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۱۶ سانتی متر
عرض
۱۷۸ سانتی متر
تحمل وزن
۱۶۰ کیلوگرم
وزن
3.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...