تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس مدل 56897

از {{model.count}}

intex 56897 twin inflatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس مناسب سنین بزرگسال یکی از مفرح ترین تشک بادی استخر با بدنه چند رنگ به همراه دو کوسن بادی متصل به بدنه اصلی جهت تفریحات آبی در فصول گرما و در انواع استخر ها به همراه دو محفظه بطری آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس از سری تشک بادی استخری بزرگ تولید شده به صورت مستطیلی شکل با طراحی رویه مواج بوده که برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در آب های کم عمق مانند استخر ها توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. همانطور که اشاره کردیم طراحی و ساختار رویه این تشک بادی روی آب اینتکس به صورت مواج بوده تا از سر خوردن افراد به خوبی جلوگیری کند. دو کوسن بادی نیز در هر دو طرف بدنه تعبیه شده که به بدنه اصلی متصل می باشند از همین رو محلی راحت برای قرار دادن سر و دراز کشیدن روی این کالا را فراهم ساخته است.

همچنین دو محفظه بطری نیز روی تشک استخری بزرگسال در نظر گرفته شده که برای قرار دادن انواع لوازم کوچک و کاربردی کاربرد خواهد داشت. ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 160 سانتی متر ، ارتفاع: 15 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. با توجه به این ابعاد ذکر شده تحمل وزن آن به 200 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این تشک بادی محسوب می شود از همین رو می توان با خیالی راحت برای افراد سنگین وزن استفاده کرد.

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با روکش وینیل مات و شفاف بوده که به دلیل استفاده از لایه های رنگی در داخل بدنه جلوه زیبایی به آن داده است. این نوع متریال که رایج ترین جنس بدنه استفاده شده در تولید انواع محصولات بادی بوده دارای وزنی سبک و انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد به همین دلیل به راحتی در مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود. متریال PVC در برابر نور آفتاب ، دمای مختلف و همچنین فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت آسیب های عمدی نیز به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. برای خرید تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس تنها کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
198 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر تا بالای کوسن
تحمل وزن
200 کیلوگرم
وزن
3.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دو کوسن بادی سرخود
دارای دو محفظه بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...