تشک بادی روی آب

تشک داخل استخر اینتکس طرح بستنی یخی مدل 58755

از {{model.count}}

intex 58755 ice cream floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک داخل استخر اینتکس با طرح بستنی یخی به عنوان یکی از سبک ترین تشک بادی روی آب جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق در فصول گرما برای سنین مختلف در نمایندگی اینتکس

تشک داخل استخر طرح بستنی یخی یکی از پر فروش ترین تشک بادی روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر و سواحل عرضه شده است. تشک بادی روی آب در مدل های متفاوتی از نظر طراحی و ابعاد عرضه شده تا موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق و نیاز های خود شود. این مدل با داشتن ابعاد (طول: 178 سانتی متر ، عرض: 77 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بوده و با توجه به متریال خوب خود قادر تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند از همین رو با توجه به اینکه بسیاری از افراد مصرف کننده وزن های زیر 100 کیلوگرم داشته می توانند از این تشک بادی روی آب بهره مند شوند.

البته دقت داشته باشید که این محصول در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری به خود گرفته تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی باشد. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که تعادل لازم را روی آب ایجاد خواهد کرد. مدل های مشابه دیگری نیز از نظر طراحی تولید شده که دارای رنگ های جذابی می باشند. ساختار رویه به دلیل مواج بودن باعث شده تا از لیز خوردن افراد جلوگیری کرده و در نهایت اعضای بدن را جهت راحتی بیشتر در بر بگیرد.

برای راه اندازی و باد زدن به این تشک بادی می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد مربوطه را متصل کرده و تا زمانی اقدام به باد زدن کرد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. فراموش نکنید که بدنه تشک روی آب نباید حالت بسیار سفت به خود بگیرد زیرا در در غیر اینصورت به مرور زمان به درز های آن آسیب وارد خواهد شد.

جنس بدنه اصلی و متریال به کار برده شده در این تشک داخل استخر اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین متریال به کار برده شده در انواع تشک بادی روی آب و همچنین بسیاری از محصولات بادی می باشد. متریالی که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به بدنه وارد نخواهد شد. البته در صورت آسیب دیدن هر نقطه از بدنه امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی خواهد بود.

ویژگی دیگر این نوع متریال انعطاف پذیری بالای آن بوده تا امکان جمع شده در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. جهت خرید تشک داخل استخر اینتکس طرح بستنی یخی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
178 سانتی متر
عرض
77 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...