تشک بادی روی آب

تشک روی آب مبلی اینتکس مدل 58868

از {{model.count}}

intex 58868 inflatable sofa on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب مبلی اینتکس در ظرفیت یک نفره از پر طرفدار ترین و جذاب ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل طراحی شیبدار خود محلی بسیار راحت برای نشستن و دراز کشیدن ایجاد کرده است. این محصول برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده بوده و دارای ویژگی هایی همچون داشتن دو دستگیره تعادل و دو محفظه بطری و قمقمه آب می باشد. این کالا توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و می توان در کنار آب و سواحل نیز استفاده نمود.

تشک روی آب مبلی اینتکس یک نفره از سری لوازم بادی تفریحی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده طراحی بدنه مشابه یک مبل بادی شیبدار را داشته با این تفاوت که ساختار آن اجازه استفاده و شناور ماندن روی آب را به مصرف کنندگان خود می دهد. با توجه به ساختار متعادل و مقاوم خود می توانید از این محصول در سواحل و کنار آب نیز استفاده نمایید. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به دو دستگیره پلاستیکی سرخود و دو محفظه مخصوص قرار گیری بطری و قمقمه آب اشاره کرد. به ساختار مواج صورت گرفته روی بدنه نیز جهت راحتی بیشتر بدن می بایست اشاره نمود که در بسیاری از انواع تشک بادی مبلی اینتکس دیده می شود.

ابعاد تشک بادی روی آب بزرگسال برابر با (طول: 180 سانتی متر، عرض: 135 سانتی متر) بوده و با توجه به تحمل وزن 110 کیلوگرمی آن می توان برای افراد سنگین وزن نیز با خیالی آسوده استفاده نمود. این محصول دارای وزن 3.8 کیلوگرمی بوده و با توجه به حجم کوچک خود در حالت جمع شده به راحتی در سفر های مختلف قابل حمل خواهد بود. جنس بدنه نیز ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز و وارد کردن مقدار باد استاندارد، هیچ آسیبی نخواهد دید. این متریال قابلیت تعمیر داشته و در صورت وارد کردن آسیب نیز به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد مانند روز اول خود خواهد بود. برای خرید تشک روی آب مبلی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
180 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
وزن
3.8 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای جالیوانی
دارای دستگیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...