تشک بادی روی آب

تشک روی آب یونیکورن بزرگ مدل 57266

از {{model.count}}

intex 57266 Unicorn floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح یونیکورن بزرگ در واقع بزرگ ترین تشک بادی روی آب و تشک تفریحی استخر بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان با ظرفیت 4 الی 5 نفر توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

تشک روی آب اینتکس با طرح یونیکورن مدل بزرگ در واقع بزرگترین تشک بادی روی آب تولید شده با طراحی حیوانات بوده که توسط شرکت اینتکس جهت تفریحات آبی خانوادگی عرضه شده است. این تشک بادی روی آب در واقع از نظر طراحی بدنه مشابه مدل های متوسط و کوچک خود ساخته شده اما دارای فضای بزرگی برای نشستن در قسمت میانی خود دارد. در داخل بدنه نشیمنگاه و تکیه گاه بادی از روی بدنه اصلی طراحی شده که محلی نرم و مناسب برای نشستن ایجاد کرده است. همچنین در این قسمت 4 محفظه قرار گیری بطری و یا قمقمه و یک کول باکس یا همان یخدان بادی نیز جهت جلوگیری از برخورد نور و گرما به نوشیدنی ها و خوراکی های سرد خود تعبیه شده که کاربرد های زیادی را جهت تفریحات چند ساعته روی آب خواهند داشت.

از دیگر ویژگی های این کالا از نظر طراحی و ساختار بدنه می توان به یک سینی بادی برای قرار دادن وسیله های مختلف ، دستگیره های پلاستیکی حمل در قسمت بیرونی بدنه اصلی و همچنین یک طناب حمل اشاره کرد. تشک استخر خانوادگی اینتکس دارای ابعاد (طول: 503 سانتی متر ، عرض: 335 سانتی متر ، ارتفاع: 173 سانتی متر) بوده که ابعاد راه اندازی شده این کالا محسوب می شود. این ابعاد در واقع در حالت جمع شده بسیار کمتر از ابعاد ذکر شده خواهد بود بنابراین می توان با اشغال فضای بسیار کمتر از این محصول در سفر های خود بهره مند شوید. تحمل وزن تشک یونیکورن بزرگ برابر با 400 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت ساختار مقاوم این محصول می باشد.

تشک داخل استخر یونیکورن بزرگ ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ضخامت بالا بوده که متریال رایج در تولید انواع محصولات بادی بخصوص تشک بادی روی آب محسوب می شود. البته متریال همانطور که اشاره کردیم به دلیل ابعاد بسیار بزرگ خود ضخامت بالاتری داشته تا در برابر فشار های ناشی از وزن افراد ، فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. البته در صورت آسیب عمدی در هر نقطه از از بدنه می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از این کالا کرد.

جهت باد زدن به این تشک روی آب نیاز به یک پمپ باد قوی خواهد بود. بهترین پمپ باد برای این کالا پمپ باد برقی اینتکس بوده که از توان و پمپاژ هوای بالایی برخوردار است تا در کوتاه ترین زمان محصول شما را راه اندازی کند. البته دقت داشته باشید که بدنه توسط باد زیاد بیش از حد حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به درز های آن آسیب وارد خواهد شد. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس با طرح یونیکورن کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاه برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
503 سانتی متر
عرض
335 سانتی متر
ارتفاع
173 سانتی متر
تحمل وزن
400 کیلوگرم
وزن
23 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای 4 نفر
دارای یخچال بادی داخلی
دارای 4 محل قرار دادن بطری
دارای طناب حمل
دارای نشیمنگاه
دارای دستگیره های حمل متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...