اسباب بازی بادی

توپ استخر بادی اینتکس مدل 49602

از {{model.count}}

intex 49602 inflatable pool ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ استخر بادی اینتکس در بسته بندی 100 عددی با کیفیت ترین توپ رنگی و کوچک تولید شده از سوی شرکت اینتکس برای استفاده در داخل انواع استخر بادی برای تفریحات کودکان با 6 رنگبندی مختلف و کیفیت بالا عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

توپ استخر بادی اینتکس مدل 100 عددی با کیفیت ترین توپ رنگی کوچک تولید شده توسط شرکت اینتکس برای تفریحات کودکان در مکان های مختلف از جمله داخل انواع استخر بادی اینتکس و بست وی عرضه شده است. این توپ اینتکس در واقع در یک پکیج 100 عددی عرضه شده و دارای ساک حمل از PVC شفاف می باشد تا امکان حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت گیرد. این تعداد توپ در 6 رنگبندی مختلف عرضه شده که رنگ های استفاده شده عبارتند از: قرمز ، سبز ، آبی ، زرد ، نارنجی و بنفش از همین رو باعث شده تا جلوه زیبایی به استخر کودکان در زمان استفاده بدهد.

جنس این توپ اینتکس 100 عددی از پلاستیک نرم و منعطف با رنگ خوراکی بوده و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی در ساخت آنها هیچ ضرری برای کودکان نخواهد داشت. قطر هر توپ برابر با 6.5 سانتی متر بوده و در یک پکیج و بسته بندی با ابعاد (طول: 45 سانتی متر ، عرض: 31 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) و همچنین وزن سبک 800 گرمی عرضه می شود. برای خرید توپ استخر بادی اینتکس 100 عددی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر هر توپ
6.5 سانتی متر
طول بسته بندی
45 سانتی متر
عرض بسته بندی
31 سانتی متر
ارتفاع بسته بندی
23 سانتی متر
وزن
800 گرم
جنس توپ
پلاستیک رنگی
سایر ویژگی ها
دارای 6 رنگبندی (قرمز ، سبز ، آبی ، زرد ، نارنجی ، بنفش)
تعداد 100 عدد
استفاده از رنگ خوراکی
دارای ساک حمل زیپ دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...