جامپینگ بادی

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93542

از {{model.count}}

bestway 93542 inflatable kiddie jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی کودک بست وی با طراحی بدنه مربعی، یکی از با کیفیت ترین ترامپولین بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول دارای دیواره های بادشو و توری بوده که به عنوان حفاظ شناخته می شوند. همچنین امکان مهار آن روی زمین فراهم بوده تا حرکت های اضافی بدنه اصلی دفع شود.

جامپینگ بادی کودک بست وی یکی از متفاوت ترین محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای تفریحات هوازی محسوب شده که به عنوان مدل های مقرون به صرفه ترامپولین ها شناخته می شوند. طراحی و ساختار این جامپینگ بادی به صورت مربعی بوده و دارای دیواره های توری به عنوان حفاظ می باشد. یکی از دیواره ها دارای درب کوچکی بوده که امکان ورود و خروجی کودکان را فراهم می سازد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 175 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر، ارتفاع: 135 سانتی متر) بوده و تا مقدار 85 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب خواهد بود.

جنس و متریال ساخت ترامپولین بادی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز بخصوص در فصول گرما می باشد. از ویژگی های دیگر این جامپینگ کودک می توان به امکان مهار آن روی زمین جهت جلوگیری از حرکت های اضافی اشاره نمود. با توجه به داشتن حجم مناسب در فضای داخلی، می توانید برای دو کودک به صورت همزمان استفاده نمایید. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 7.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جامپینگ بادی کودک حفاظ دار کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

طول
۱۷۵ سانتی متر
عرض
۱۷۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۵ سانتی متر
تحمل وزن
۸۵ کیلوگرم
وزن
۷.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...