شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جا لیوانی بادی شناور اینتکس مدل 57506

از {{model.count}}

intex 57506 drink holder float

تعداد
نوع
308,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی بادی شناور اینتکس در طرح یونیکورن، یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در یک پکیج سه عددی تولید می شود. این محصول محل قرار گیری لیوان با قطر 7 سانتی متر داشته و برای شناور ماندن در آب های کم عمق مانند استخر ها استفاده می شود.

جا لیوانی بادی شناور اینتکس در طرح یونیکورن (اسب تک شاخ) از لوازم بادی تفریحی مخصوص استفاده در استخر ها بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع مانند یک عروسک بادی تولید شده که دارای یک محفظه نگهدارنده لیوان و ماگ می باشد. این جا لیوانی بادی اینتکس در یک پکیج 3 عددی با وزن 200 گرمی عرضه می شود. جنس این محصول از پلاستیک PVC وینیل بوده که توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی و حتی بدون پمپ باد نیز قابل راه اندازی خواهد بود. ابعاد جا لیوانی بادی یونیکورن برابر با 38 در 20 سانتی متر بوده و قطر محفظه قرار گیری لیوان آن برابر با 7 سانتی متر خواهد بود. برای خرید جا لیوانی بادی شناور یونیکورن می توانید با ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۳۸ سانتی متر
عرض
۲۰ سانتی متر
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
بسته 3 عددی
ضدپوسیدگی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...