جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60001

از {{model.count}}

bestway 60001 above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60001 از سری جکوزی پیش ساخته های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این جکوزی بادی به همراه پمپ باد، پمپ تصفیه، حباب ساز و هیتر عرضه میگردد. برای خرید و قیمت جکوزی بادی از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60001 یکی از جدیدترین جکوزی بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، قبل از تولید جکوزی بادی، برای استفاده از جکوزی یا باید آن را به صورت بتنی و احداث میکردیم که نیاز به زمان بسیار زیاد و عملیات عمرانی بود و یا باید به استخرهای عمومی مراجعه می کردیم اما با تولید جکوزی بادی به راحتی می توانید آن را در منزل، حیاط، باغ ویلا از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید، یکی از مزیت های جکوزی بادی قابلیت نصب آن در هر مکانی می باشد و البته یک سری مزیت دیگر هم دارد آن هم این است که جکوزی بادی ساخته شده توسط برند بست وی و اینتکس به همراه تمامی وسایل عرضه می شوند و دیگر نیازی به خرید پمپ تصفیه، پمپ باد، هیتر نخواهید داشت.

ابعاد این جکوزی پیش ساخته بست وی برابر است با 180 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 66 سانتی متر که مناسب برای استفاده حداکثر 4 نفره می باشد، با توجه به ابعاد این جکوزی بادی ظرفیت آبی برابر با 669 لیتر آب دارد که ظرفیتی مناسب برای جکوزی بادی می باشد. جنس بدنه این جکوزی بادی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و حرارت آب از خودش نشان میدهد. بر روی این جکوزی بادی یک عدد پمپ تصفیه آب، یک عدد پمپ باد، پمپ حباب ساز، هیتر و درپوش قرار داده است، که هیتر این محصول توانایی گرم کردن 2 درجه در هر ساعت دارد، بر روی این جکوزی بادی بست وی یک کنترل پنل قرار داده شده است که به وسیله آن می توانید انواع اعمال روی جکوزی را کنترل کنید. برای خرید جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60001 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی استخر پیش ساخته و جکوزی بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...