شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخر بست وی مدل 36141

از {{model.count}}

bestway 36141 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخر بست وی تولید شده در سه طرح قلب، گرد و ستاره ای از جدید ترین لوازم شنا بادی برای تفریحات آبی تابستانی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. هر کدام از طرح های تولید شده دارای رنگ خاص خود بوده و با توجه به ابعاد و وتحمل وزن خود می تواند برای سنین نوجوانان، جوانان و حتی افراد سبک وزن در سنین بزرگسال مورد استفاده قرار بگیرد.

حلقه بادی استخر بست وی یکی از جدید ترین لوازم شنا بادی برای تفریحات آبی سنین بالای 3 سال بخصوص نوجوانان بوده که توسط فروشگاه اینتکس در سه طرح مختلف عرضه می شود. طرح گرد، قلب و ستاره ای از سه طرح پرطرفدار و پر فروش این محصول بوده که برای آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. قطر باد شده این حلقه بادی بست وی برابر با 91 سانتی متر بوده که ابعادی مناسب برای سنین نوجوانان محسوب می شود زیرا که تحمل وزن 70 کیلوگرمی را فراهم می سازد بنابراین افراد سبک وزن در سنین بزرگسال نیز می توانند از این محصول استفاده کنند.

جنس و متریال تولید آن از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه با رویه شفاف بوده و از کاغذ رنگی های خرد شده در داخل بدنه جهت زیبایی بیشتر بهره می برد. این محصول در یک پکیج نایلونی با وزن 380 گرم عرضه می شود. برای خرید حلقه بادی شنا استخری بست وی در سه طرح مختلف می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۹۱ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۳۸۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...