شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا بست وی مدل 36228

از {{model.count}}

bestway 36228 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا بست وی مدل 36228 یک تیوپ شنا ارزان با کیفیت بدنه بسیار عالی و طراحی جذاب می باشد که در سال 2022 توسط کمپانی bestway تولید و روانه بازار شده است. این محصول از وینیل تولید شده و قطر آن 107 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیقی را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

حلقه بادی شنا بست وی مدل 36228 از دیگر لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که از ساختار بادی برخوردار بوده و مناسب برای استفاده در تمامی مکان های آبی است. این محصول که در دو طرح، تولید شده است، از سری تولیدات سال 2022 این شرکت به شمار رفته و توانسته است تا از همان ابتدای ورود به بازار، به یکی از تیوپ شناهای پر فروش این شرکت تبدیل شود. این حلقه شنا همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. وینیل یا همان PVC متریالی بوده که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود استفاده می کنند چرا که ضد حساسیت بوده و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این حلقه شنا ارزان مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده که قابل استفاده برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. آن ها به وسیله این محصول می توانند اوقات بسیار خوش و پر از نشاطی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری بنمایند. قطر این تیوپ شنا ارزان 107 سانتی متر بوده و قطر داخلی آن نیز 42 سانتی متر می باشد. این محصول از تحمل وزن بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. شما می توانید برای خرید حلقه شنا و یا مشاهده قیمت حلقه شنا بست وی به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۰۷ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۲۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...