شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک وال بست وی مدل 41037

از {{model.count}}

bestway 41037 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک وال بست وی، یکی از جذاب ترین شناور بادی مخصوص سنین بالای 3 سال عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای دو رنگبندی آبی و سفید بوده و از دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی بهره می برد.

شناور بادی کودک با طرح وال، یکی از مهیج ترین شناور بادی استخری تولید شده توسط شرکت بست وی برای کودکان سنین بالای 3 سال بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی در فضای باز عرضه شده است. این محصول در دو رنگ آبی و سفید تولید شده و ساختار بدنه آن به گونه ای بوده که هنگام استفاده روی آب نهایت تعادل را ایجاد خواهد کرد. البته دو دستگیره پلاستیکی نیز برای اطمینان بیشتر روی بدنه تعبیه شده است. ابعاد باد شده شناور وال بادی برابر با (طول: 148 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر، ارتفاع: 68 سانتی متر) بوده و تا مقدار 40 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت.

جنس و متریال ساخت این شناور طرح حیوانات آبی از پلاستیک PVC وینیل با رویه شفاف بوده که از مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب برخوردار خواهد بود. متریالی انعطاف پذیر که باعث شده تا این محصول را در حجم کوچکتری جمع کرده و در نهایت با توجه به داشتن وزن بسته بندی 750 گرمی به راحتی در مسافرت ها نیز حمل شود. برای خرید شناور بادی کودک طرح وال بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۴۸ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
ارتفاع
۶۸ سانتی متر
تحمل وزن
۴۰ کیلوگرم
وزن
۷۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...