شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور شورتی کودک بست وی مدل 62050

از {{model.count}}

bestway 62050 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور شورتی کودک بست وی مدل 62050 از سری لوازم شنا برای کودکان می باشد که دارای بدنه ای مربعی شکل و رنگ بدنه ی زرد است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و از تحمل وزن 30 کیلوگرمی برخوردار می باشد. در ادامه شما می توانید اطلاعات دقیق تر این محصول را مشاهده بفرمایید.

شناور شورتی کودک بست وی مدل 62050 از دیگر محصولات بادی تولید شده توسط کمپانی bestway می باشد که سابقه بسیار خوبی را در تولید این دسته از محصولات دارد. این شناور از سری تولیدات این شرکت در سال 2022 می باشد. به دلیل کاربردی بودن آن برای یادگیری شنا توسط کودکان و همینطور کیفیت بدنه بسیار خوب و طراحی زیبا، توانسته است تا به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شده و رضایت خریداران را جلب بنماید. این محصول که از سری لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد از وینیل تولید شده است. این متریال از مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید بهره مند می باشد. این دوام بالا سبب می شود تا افراد بتوانند مدت زمان بسیار زیادی را از این محصول استفاده بنماید. به وسیله این شناور شورتی ارزان، کودکان می توانند در استخر، دریا و دیگر مکان های آبی به شنا و یا یادگیری شنا بپردازند. ابعاد آن نیز تشکیل شده است از طول: 64 سانتی متر، عرض: 64 سانتی متر و ارتفاع: 24 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز حدودا 30 کیلوگرم می باشد.

ساختار این شناور شورتی به این گونه بودن که در قسمت کف و نشیمنگاه خود دارای دو عدد محل قرار گیری پا می باشد. این مسئله سبب بالا رفتن ایمنی محصول شده و نسبت به حلقه شنا کودک و دیگر شناور ها از ایمنی بالا تری برخوردار می باشد. قسمت نشیمنگاه آن دارای یک تکیه گاه نیز می باشد. ساختار کلی آن به صورت مستیطیلی شما و رنگ بدنه آن نیز به رنگ زد است. شما می توانید برای خرید شناور شورتی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۶۴ سانتی متر
عرض
۶۴ سانتی متر
ارتفاع
۲۴ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۸۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...