قایق بادی

قایق بادی کایاک چلنجر K2 مدل 68306

از {{model.count}}

intex challanger k2 inflatable boat 68306

تعداد
نوع
12,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک چلنجر 2 نفره K2 مدل 68306 قایقی حرفه ای مناسب برای ورزش های آبی، ساخته شده از پی وی سی مقاوم، دارای پارو کایاک، پمپ باد، طناب نجات، نشیمنگاه بادی، مناسب برای استفاده دو نفر و تحمل وزنی برابر با 160 کیلوگرم که در ادامه اطلاعات دقیق تری را برای شما شرح خواهیم داد.

قایق بادی کایاک چلنجر K2 مدل 68306 قایق بادی حرفه ای کایاک از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد ساختار این قایق بادی برگرفته از قایق کایاک می باشد که مناسب برای ورزش های آبی می باشد و قابل استفاده در رودخانه ، دریا، دریاچه می باشد، این قایق بادی از جنس پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و مقاومت بسیار خوبی از خودش در برابر فشار آب و آسیب دیدگی، تابش نور خورشید و خراش ناشی از اشیا موجود در آب از خودش نشان می دهد بهتر است که از استفاده این قایق بادی در آب های که دارای نمک فراوان و روغنی می باشند جلوگیری کنید.

بر روی این قایق بادی دو عدد صندلی بادی قرار گرفته شده است که در صورت نیاز می توانید آن ها را از قایق بادی جدا کنید. ساختار این قایق به صورتی بوده که به راحتی آب را می شکافد به سرعت خوبی می رسد بر روی جلوی این قایق بادی توری قرار گرفته شده است که در این قسمت می توانید وسایل خود را نگهداری کنید.در داخل بسته بندی این محصول یک جفت پارو کایاک آلومینیومی با طول 122 سانتی متر قرار گرفته شده است و همچنین یک عدد پمپ باد، چسب تعمیرات و طناب نجات تعبیه شده است.

ابعاد این قایق بادی برابر است با 76 سانتی متر به عرض، 351 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 38 سانتی متر با توجه به ابعاد و جنس بدنه ی ذکر شده، این محصول مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و همچنین تحمل وزنی برابر با 160 کیلوگرم دارد شایان ذکر است که وزن خالص این قایق بادی 17.9 کیلوگرم می باشد. برای خرید قایق بادی کایاک می توانید از فروشگاه قایق بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
351 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
حداکثر 160 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
17.9 کیلوگرم
اقلام همراه
یک جفت پارو آلومینومی کایاک
طناب نجات
پمپ باد
توری نگهدارنده وسایل
صندلی بادی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...