مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس کودک مدل 48509

از {{model.count}}

intex 48509 child inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس کودک تولید شده در سه رنگبندی مختلف از کوچکترین و سبک ترین مبل بادی تک نفره تولید شده با بدنه شفاف و تک رنگ مناسب برای سنین کودکان جهت استفاده در منزل ، مهد کودک و حتی فضای باز عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

مبل بادی یک نفره اینتکس کودک مدل شفاف یکی از سبک ترین و کوچکترین مبل بادی تولید شده برای استفاده در منزل ، مهد کودک ها و حتی فضای باز بوده که برای سنین کودکان زیر 6 سال عرضه شده است. این مبل بادی طراحی و ساختار مشابه مدل های بزرگتر داشته و به صورت گرد طراحی شده است. قسمت نشیمنگاه آن کمی گود طراحی شده و دارای تکیه گاهی نیم دایره برای پوشش بهتر کمر می باشد تا فرزندان شما در طول مدت زمان استفاده احساس خستگی و ناراحتی در قسمت کمر نداشته باشند. یکی از ویژگی های خوب این محصول تولید آن در سه رنگبندی مختلف بوده و به دلیل استفاده از بدنه ای شفاف تاثیر بسزایی در زیبایی این محصول در حین سادگی گذاشته است. مبل بادی کودک تک نفره دارای ابعاد باد شده 66 در 42 سانتی متر بوده که می تواند حداکثر تا 35 کیلوگرم وزن را تحمل کند به همین دلیل برای افراد زیر 6 سال گزینه مناسبی خواهد بود.

همانطور که می دانید متریال PVC رایج ترین متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی بوده که برای ساخت این مبل بادی اینتکس نیز استفاده شده است اما این نوع PVC از نوع شفاف می باشد. متریالی که به دلیل انعطاف بالا در اندازه های بسیار کوچکتری جمع شده و به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود. این محصول توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس و نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

قطر
66 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
35 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی شفاف
جنس کف
پی وی سی وینیل
وزن
720 گرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب سنین زیر 6 سال
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...