مبل بادی

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 66501

از {{model.count}}

intex 66501 one person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 66501 یکی از محصولات بادی جذاب و منحصر به فرد شرکت intex بوده که از بدنه ای شفاف برخوردار می باشد. رنگ این محصول به رنگ قرمز است و دارای نشیمنگاهی مواج و ضد تعریق می باشد. در ادامه مشخصات دقیق آن را می توانید مشاهده نمایید.

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 66501 یکی دیگر از محصولات کالکشن 2023 intex می باشد که از سری محصولات بادی با کیفیت این شرکت به شمار رفته و مناسب برای استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. از این مبل بادی تک نفره می توان درون اتاق خواب، هال، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده نمود. این محصول یک وسیله بسیار مناسب برای کار هایی نظیر تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب می باشد و حضور آن در هر فضایی می تواند جلوه بسیار زیبایی به آن فضا بدهد. ساختار این مبل به گونه ای است که دارای بدنه ای شفاف بوده که در نوع خود بسیار جالب می باشد. رنگ بدنه آن نیز به رنگ قرمز است. قسمت نشیمنگاه مبل بادی ارزان اینتکس به صورت مواج طراحی گردیده که این قابلیت سبب ضد تعریق شدن محصول شده و از عرق کردن بدن افراد جلوگیری می کند که این خود قابلیتی بسیار مهم در میان محصولات بادی به شمار می رود.

همچون دیگر محصولات بادی، این مبل بادی یک نفره نیز تولید شده از PVC است. این متریال دارای دوام بسیار بالایی می باشد. این محصول را می توان به وسیله انواع پمپ باد ها راه اندازی نمود. ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 137 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر و ارتفاع: 74 سانتی متر است. این مبل از راحتی بسیار بالایی برخوردار می باشد و یکی از مزیت های آن پرتابل بودن آن است. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
137 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
بدنه شفاف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...