مبل بادی

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 68576

از {{model.count}}

Intex inflatable sofa model 68576

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 68576 یکی از محصولات پرطرفدار برند اینتکس که دارای بدنه ای مخملی و ضدتعریق بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت و حتی جایگزین مبل های چوبی برای مکان هایی که فضای کمی دارند باشد.

مبل بادی اینتکس 1 نفره که توسط شرکت اینتکس تولید شده است، به سبب داشتن بدنه ای با کیفیت و همچنین طراحی ساخت منحصر بفرد، راحتی دوچندانی را برای شما به ارمغان بیاورد و بتوانید از این محصول بعنوان مبل راحتی برای استفاده های روزمره خود استفاده نمایید. بدنه این صندلی بادی اینتکس به طور کامل از یک لایه پی وی سی (وینیل) و یک لایه روکش جیر تهیه شده است که علاوه بر راحتی، توانسته است ظاهر زیبا و لوکسی را برای شما ایجاد کند. این بدنه بطور کامل ضد تعریق بوده و می توانید ساعات طولانی بر روی این مبل بادی به استراحت و یا مطالعه بپردازید. کف این مبل بادی تک نفره اینتکس از پی وی سی دولایه تهیه شده است و علاوه بر استحکام بالا در برابر فشار و ضربه، مقاومت بالایی در برابر اشیاء نوک تیز نیز داشته و می توانید بدون نگرانی از این محصول در فضاهای باز نیز استفاده نمایید.

وزن حدودا ۳ و نیم کیلوگرمی این مبل بادی به شما این امکان را می دهد تا به سادگی محصول را جابجا نموده و در هر نقطه از منزل خود استفاده نمایید. البته این قابل حمل بودن این امکان را نیز برای شما فراهم می کند تا بتوانید از این محصول در مسافرت ها و یا کمپینگ های خود نیز استفاده نمایید که البته در هنگام استفاده در فضاهای این چنینی می بایست مراقب سنگ های نوک تیز و یا برخورد های شدید با اجسام باشید. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از مشاورین فروش شرکت مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس جویا شوید.

طول
124 سانتی متر
عرض
119 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3.7 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...