مبل بادی

مبل بادی ۴ نفره اینتکس مدل 68575

از {{model.count}}

Intex inflatable sofa for 4 people model 68575

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی ۴ نفره اینتکس مدل 68575 یک محصول ایده آل برای افرادی که نیاز به یک مبل بادی بزرگ و خانوادگی می باشند. این مبل بادی چهار نفره دارای ابعاد بسیار مناسب و کیفیت عالی بوده و رویه مخملی ضد تعریق و کف ضد آب را می توان از ویژگی های مثبت این محصول برشمرد.

مبل بادی ۴ نفره اینتکس را می توان یکی از خاص ترین محصولات شرکت اینتکس معرفی نمود که به سبب داشتن طراحی ساخت ویژه و همچنین شکل L توانسته است به یک محصول پرطرفدار و محبوب تبدیل شود. استفاده از پی وی سی مخملی در ساخت بدنه محصول موجب این شده است تا این مبل بادی خانوادگی یک محصول مقاوم برای حدود ۴ الی ۵ نفر باشد و بتوانید بدون نگرانی از این محصول برای استراحت های روزانه خود استفاده نمایید. این پی وی سی جیر استفاده شده در بخش رویه ویژگی ضد تعریق بودن را نیز به محصول بخشیده است تا بتوانید با لذت بیشتری از این مبل بادی استفاده کنید.

در بخش کف این مبل بادی چهار نفره نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده است تا علاوه بر بالا بردن استحکام بتواند خاصیت ضدآبی را نیز به مبل بادی ببخشد و بدون نگرانی بابت بروز مشکل بر اثر رطوبت از این محصول استفاده نمایید. این مبل بادی دارای چندین دریچه برای باد شدن می باشد که این ویژگی به شما کمک خواهد نمود تا در صورت بروز مشکل برای محصول در مواقع اضطراری بتوانید از بخش های دیگر محصول استفاده نمایید تا در فرصت مناسب اقدام به تعمیر محصول نمایید. اطلاعات تکمیلی درباره این مبل بادی ۴ نفره اینتکس را می توانید از مشاورین فروش محصولات بادی اینتکس در نمایندگی اینتکس جویا شوید.

طول
۲۵۷ سانتی متر
عرض
۲۰۳ سانتی متر
ارتفاع
۷۵ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۱۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...