چادر مسافرتی

چادر بادی مسافرتی 6 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 6.3 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS 6.3 F&B 6 PERSONS inflatable Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی بادی کچوا مدل ایر سکندز 6.3 از سری چادر کمپینگ و طبیعت گردی چند روزه و طولانی مدت در کویر، جنگل و ... محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول ساختار داخلی اتاقک دار داشته و هر اتاقک از درب مجزا برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی بزرگ ویژگی های کاربردی در طراحی و ساختار بدنه خود داشته که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

چادر بادی مسافرتی 6 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 6.3 F&B، یکی از بزرگترین چادر مسافرتی اتاقک دار بادی با ظرفیت 6 نفر خواب بوده که توسط شرکت بزرگ کچوا تولید می شود. این محصول همانطور که در تصاویر آن قابل مشاهده بوده دارای ساختار راه اندازی بادی می باشد به همین دلیل از فریم و ستون های بادشو روی بدنه خود بهره می برد. ستون های بادشو توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی می باشند. با توجه به استفاده از متریال های ترکیبی مقاوم از جمله پلی استر و ترموپلاستیک در این نقطه از بدنه اصلی، مقاومت آن در برابر شرایط جوی مختلف بالا خواهد بود. در داخل بدنه اصلی سه اتاقک با ظرفیت دو نفر خواب تعبیه شده که هر کدام دارای درب و پشه بند با زیپ مجزا می باشند. اتاقک سوم نیز با محیط اصلی و میانی چادر امکان ترکیب شدن را دارد. قسمت اصلی اتاقک اصلی نیز قابل استفاده به عنوان انبار، آشپزخانه و حتی به عنوان محلی برای نشستن و خواب خواهد بود. لازم به ذکر است که زیرانداز این قسمت را می توانید از بدنه اصلی جدا کنید.

جنس و متریال چادر مسافرتی خودکار کچوا از پارچه پلی استر ضخیم با روکش پلی اورتان بوده که از این متریال برای قسمت کف نیز استفاده شده است. متریالی که در برابر اشعه نور آفتاب، بارش های مختلف و ورود و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته در نتیجه قابل استفاده در تمامی فصول سال خواهد بود. از دیگر خصوصیت های این چادر مسافرتی اتاق دار کچوا می توان به تعداد بالای جیب های داخلی جهت قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده، آویز هایی برای انواع چراغ سقفی، آویز مخصوص لباس، هواکش هایی برای تهویه اتاقک ها و پنجره های PVC برای اتاقک اصلی جهت نورگیری اشاره کرد. همچنین برای مقاوم تر ساختن چادر در زمان وزش باد می توانید از میخ و طناب مخصوص همراه چادر جهت مهار روی زمین استفاده نمایید. برای خرید چادر بادی مسافرتی 6 نفره کچوا کافیست سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
بادی
ابعاد کلی
630 × 300 × 210 سانتی متر
ابعاد هر اتاقک
210 × 140 × 170 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
پلی استر و ترموپلاستیک
وزن
25.9 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب بادشو
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای سه اتاقک خواب 2 نفره
دارای یک اتاقک اصلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ + سایه بان کوتاه
ساختار دوپوش در قسمت سقف اتاقک اصلی
دارای پشه بند برای درب ها
دارای دو پنجره PVC در اتاقک اصلی
دارای آویز مخصوص لباس
قابلیت جدا کردن زیرانداز اتاقک اصلی از بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...