چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی کودک قلعه اینتکس مدل 45642

از {{model.count}}

intex 45642 castle baby tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک اینتکس با طرح قلعه از سری چادر بازی تولید شده با ساختار فریمی به همراه پایه های فایبرگلاس و بدنه ضد آب مناسب برای استفاده کودکان در منزل و فضای باز در نمایندگی اینتکس

چادر بازی کودک اینتکس با طرح قلعه یکی از انواع چادر بازی تولید شده توسط شرکت اینتکس با ساختار عصایی بوده که مانند یک چادر عصایی سفری راه اندازی می شود. این چادر بازی اینتکس در واقع در مدل های مختلفی از نظر طراحی و ابعاد تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. طراحی بدنه به صورت مستطیلی و مشابه یک کلبه بوده و از طرح قلعه برای قسمت بیرونی آن استفاده شده و به دلیل داشتن رنگ های مختلف در زیبایی این کالا بسیار موثر بوده است. ساختار راه اندازی بدنه این چادر بازی کودک همانطور که اشاره کردیم به صورت عصایی بوده و توسط فریم های مجزا راه اندازی می شود.

برای راه اندازی آن می بایست فریم ها را به هم متصل کرده و بدنه چادر بازی را روی فریم قرار داد تا شکل کامل را به خود بگیرد. این محصول فاقد کفی بوده بنابراین در صورت استفاده در فضای باز می بایست از یک زیرانداز استفاده نمایید. این محصول دارای ابعاد (طول: 95 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که در حالت جمع شده این ابعاد به 92 × 18 × 5 سانتی متر کاهش پیدا خواهد کرد تا به راحتی در سفر های مختلف قابل حمل باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن تقریبا 2 کیلوگرمی عرضه می شود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی متریال نرم و مقاوم در برابر آب محسوب می شود. این متریال قابل استفاده در بسیاری از محصولات بادی بخصوص انواع چادر بازی کودک بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود.

این متریال در صورت برخورد نور آفتاب نیز آسیبی ندیده از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمود. بدنه ای که توسط فریم هایی از جنس فایبرگلاس راه اندازی شده و به راحتی قابل جمع شدن خواهند بود. این فریم ها بسیار سبک بوده و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف خواهد بود. برای خرید چادر بازی کودک طرح قلعه کودک کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
95 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس پایه ها
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
دارای درب و پنجره گرد
قابلیت راه اندازی عصایی
مقاوم در برابر نفوذ آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...