چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتاق دار کچوا 4 نفره مدل ARPENAZ 4.2 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 4.2 F&B 4 PERSONS travel Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتاق دار کچوا مدل آرپناز 4 نفره، از سری چادر کمپینگ 2 اتاقه تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که نسبت به مدل مشابه خود کمی از ابعاد بیشتری برخوردار می باشد. این چادر طبیعت گردی چند روزه دارای ویژگی هایی همچون بدنه ضد آب و ضد اشعه بوده و می تواند با توجه به نوع طراحی و متریال خود در تمامی فصول سال استفاده شود.

چادر مسافرتی اتاق دار کچوا 4 نفره مدل ARPENAZ 4.2 F&B، یکی از با کیفیت ترین چادر کمپینگ اتاقک دار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت سفر های چند روزه در کویر، جنگل و ... بسیار کاربردی خواهد بود. در واقع یک چادر مسافرتی اتاقک دار می تواند علاوه بر ایجاد فضای کافی برای خواب، فضایی برای قرار دادن میز و صندلی، انبار و آشپزی نیز فراهم سازد. دو اتاقک خواب که در قسمت های کناری چادر تعبیه شده می تواند به راحتی تا دو نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. هر کدام از این اتاقک ها دارای درب و پشه بند با زیپ مجزا می باشند. از امکانات کاربردی در درون این چادر اتاق دار ضد آب می توان به آویز چراغ سقفی، آویز مخصوص لباس، پنجره نورگیر در اتاقک اصلی و جیب های متعدد برای قرار دادن لوازم پر استفاده و کوچک اشاره کرد.

متریال استفاده شده برای ساخت چادر مسافرتی کمپینگ کچوا از نوع پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که در برابر نفوذ بارش باران و اشعه آفتاب مقاوم می باشد. این نوع پارچه وزن سبک و حجم کم در حالت جمع شده داشته از همین رو توسط ساک حمل مخصوص خود با کمترین اشغال فضا قابل حمل می باشد. ساختار راه اندازی و نصب این محصول به صورت عصایی بوده و توسط فریم یا میله هایی از متریال فایبرگلاس صورت می گیرد. نحوه اتصال میله ها به بدنه به صورت گیره ای می باشد در نتیجه زمان کوتاهی را از شما جهت راه اندازی چادر خواهد گرفت. از دیگر خصوصیت های مهم این چادر سفری کچوا می توان به درب اصلی بزرگ با قابلیت تبدیل به سایه بان، میخ و طناب مخصوص جهت مهار چادر روی زمین در زمان وزش باد، تعبیه کردن هواکش های مختلف برای تهویه هوا در فصول گرما، امکان جدا کردن زیرانداز اتاقک اصلی از بدنه چادر و همچنین یک پوشش اضافی در سقف بیرونی اتاقک اصلی اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی اتاق دار کچوا می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
485 × 240 × 190 سانتی متر
ابعاد هر اتاقک
140 × 210 × 147 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استو پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
12.5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل در سقف اتاقک اصلی
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب میله ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای دو اتاقک خواب و یک اتاقک اصلی میانی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای 1 پنجره و 1 درب بزرگ سایه بان شو
دارای آویز مخصوص لباس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...