چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره کچوا مدل 2Seconds Easy Blue

از {{model.count}}

QUECHUA Seconds 2 Easy Blue 2 PERSONS Automatic Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره کچوا از دیگر مدل های سری 2Secondsبا قابلیت راه اندازی و نصب خودکار بوده که نه تنها برای سفر های طبیعت گردی بلکه برای ارتفاعات و کوهنوردی نیز گزینه بسیار کاربردی خواهد بود. این چادر سفری کچوا دارای وزن و حجم کمی بوده و به دلیل داشتن ساختار دوپوش می تواند برای شرایط جوی بد نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره کچوا مدل 2Second Easy Blue، کوچکترین و سبک ترین چادر مسافرتی خودکار تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این چادر مسافرتی دو نفره در واقع بدون نیاز به اتصال فریم و میله به بدنه توسط بند و ساختار اتوماتیک به سادگی قابل نصب و جمع شدن می باشد تا در زمان صرفه جویی شود. همانطور که در تصاویر این محصول نیز قابل مشاهده بوده، طراحی ظاهری بدنه به صورت دوپوش می باشد اما پوشش بیرونی به بدنه اصلی متصل بوده در نتیجه امکان جدا کردن آن وجود نخواهد داشت. این نوع طراحی باعث می شود تا چادر مورد نظر در برابر نفوذ بارش باران، اشعه آفتاب و گرد و غبار مقاومت خوبی داشته باشد. در مقابل درب چادر نیز فضای خالی تحت عنوان انبار توسط پوشش بیرونی ایجاد شده که هنگام خواب می توانید وسیله های اضافی و بخصوص کفش های خود را در این قسمت قرار دهید.

جنس پارچه استفاده شده در چادر اتوماتیک 2 نفره کچوا از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که متریالی سبک، ضد آب و مقاوم در برابر پوسیدگی می باشد. این نوع متریال در برابر نفوذ باد نیز مقاوم بوده و در حفظ دمای اتاقک تاثیر گذار خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب در ساختار و طراحی داخلی می توان به هواکش های تعبیه شده در قسمت فوقانی بدنه، داشتن جیب داخلی برای نگهداری لوازم پر استفاده و کوچک، آویز چراغ سقفی و بند مخصوص آویز کردن لباس اشاره کرد. برای درب چادر یک پشه بند با زیپ جداگانه در نظر گرفته شده تا برای ورود هوای بیشتر در فصول گرما و جلوگیری از ورود حشرات موثر باشد. برای نصب چادر مسافرتی اتوماتیک می توانید دو بند متصل شده به فریم ها از دو جهت را به بیرون کشیده تا به سرعت این چادر راه اندازی شود. لازم به ذکر است طناب و میخ برای مهار چادر روی زمین در نظر گرفته شده تا در برابر باد های شدید در امان باشید. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره کچوا کافیست سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد اتاقک اصلی
205 × 145 × 110 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
4.3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای ساختار پوشش دوم
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی اتوماتیک
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای فضای خالی مقابل درب به عنوان انبار
دارای آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای آویز لباس در داخل بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...