چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره کیت خاوران

از {{model.count}}

KIT 10 person automatic tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتوماتیک کیت با ظرفیت 8 نفره یکی از با کیفیت ترین چادر سفری و کمپینگ ایرانی تولید شده توسط شرکت خاروان بوده که برای سه فصل اول سال مورد استفاده قرار می گیرد. این چادر اتومات دارای پوشش مجزا برای سقف بوده و می تواند 4 الی 5 نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد.

چادر مسافرتی اتوماتیک کیت 8 نفره یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین چادر سفری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های طبیعت گردی به مناطق مختلف تولید شده است. این چادر در ظرفیت 10 نفره نیز تولید شده و تفاوت میان دو مدل تنها در ابعاد، وزن و ظرفیت خواهد بود. بدنه اصلی دارای یک درب بزرگ به همراه دو پنجره برای نورگیری و تهویه هوا بوده که همگی دارای پشه بند با زیپ مجزا نیز می باشد تا در صورت استفاده در فصول گرم سال هم باعث تهویه بهتر اتاقک چادر شده و هم مانع از ورود حشرات شود. چادر اتوماتیک مسافرتی ضد آب کیت قابلیت مهار روی زمین توسط میخ و طناب مخصوص خود را در صورت وزش باد خواهد داشت. این میخ و طناب در داخل پکیج و ساک حمل مخصوص آن قرار داده شده است.

جنس بدنه چادر 8 نفره مسافرتی کیت از پارچه شمعی برزنتی بوده که متریالی مقاوم در برابر نفوذ باراش باران و اشعه آفتاب می باشد. مقدار ضد آب بودن این متریال تا 2000 میلی متر بوده و در رنگبندی مختلف تولید شده است. بدنه اصلی روی فریم های مقاومی از جنس فایبرگلاس متصل شده و دیگر نیازی به نصب فریم و پایه ها به صورت مجزا روی بدنه نخواهد بود. این فریم ها با ساختار چتری و توسط اهرم قفل شونده در قسمت فوقانی قابل راه اندازی و جمع شدن خواهد بود به همین دلیل خاصیت نصب خودکار یا اتوماتیک را خواهد داشت. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره کیت می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
240 × 210 × 155 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
95 × ۲۰ × ۲۰ سانتی متر
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس کف
پارچه شمعی برزنتی
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
6 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...