چادر مسافرتی

چادر مسافرتی بادی آفرود 5 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 5.2 F&B

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS 5.2 F&B 5 PERSONS inflatable Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بادی مسافرتی آفرود کچوا با ظرفیت 5 نفر، یکی از مقاوم ترین و بهترین چادر کمپینگ چند روزه با قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در میان یکی از انواع چادر مسافرتی اتاق دار قرار گرفته از همین رو دارای فضای بزرگی در اتاقک اصلی خود می باشد از همین رو برای جمعیت های بیشتر از ظرفیت ذکر شده قابل استفاده خواهد بود.

چادر مسافرتی بادی آفرود 5 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 5.2 F&B، یکی از با کیفیت ترین چادر مسافرتی بادی آفرودی شرکت کچوا بوده که دارای ساختار اتاقک دار برای تفکیک سازی اتاقک اصلی می باشد. در واقع در داخل بدنه این چادر بادی کچوا دو اتاقک خواب تعبیه شده که یکی دارای ظرفیت 3 نفر خواب و دیگری ظرفیت 2 نفر خواب را دارد. گرچه از اتاقک اصلی نیز می توان علاوه بر قرار دادن لوازم و وسیله های بزرگ و اصلی، آشپزی و نشستن برای خواب نیز استفاده نمود. کفی اتاق اصلی قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را داشته تا امکان قرار دادن میز و صندلی را نیز داشته باشید. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به پنجره ها و هواکش های متعدد برای نورگیری و تهویه بهتر فضای داخل چادر، ساختار دوپوش در سقف اتاقک اصلی و یک درب بزرگ با سایه بان کوتاه اشاره کرد.

خصوصیت های مهمی از نظر ساختار داخلی در چادر کمپینگ بادی کچوا تعبیه شده که از جمله مهمترین آنها می توان به آویز چراغ سقفی برای هر اتاقک، جیب های توری متعدد برای قرار دادن لوازم کوچک و کاربردی، آویز مخصوص لباس اشاره کرد. هر اتاقک دارای درب و پشه بند مجزا بوده تا به صورت دلخواه آنها را باز و یا بسته نگه دارید. متریال به کار برده شده در تولید این چادر مسافرتی اتوماتیک کچوا از پارچه پلی استر و پلی اورتان ضخیم بوده که بدنه ای ضد آب و مقاوم در برابر اشعه آفتاب ایجاد کرده است تا با خیالی آسوده در تمامی فصول سال از این محصول استفاده کنید. برای مقاوم سازی چادر در برابر وزش باد می توانید از میخ و طناب همراه آن جهت مهار روی زمین استفاده نمایید. برای خرید چادر مسافرتی بادی آفرود کچوا با ساختار اتاق دار کافیست سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
بادی
ابعاد کلی
560 × 365 × 210 سانتی متر
ابعاد اتاقک 3 نفره
210 × 210 × 160 سانتی متر
ابعاد اتاقک 2 نفره
140 × 210 × 160 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
آلومینیوم و ترموپلاستیک (بادشو)
وزن
21.8 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب بادشو
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای یک اتاقک خواب 3 نفره و یک اتاقک خواب 2 نفره
دارای یک اتاقک اصلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه یا انبار)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای یک درب بزرگ + سایه بان کوتاه
ساختار دوپوش در قسمت سقف اتاقک اصلی
دارای پشه بند برای درب ها
دارای دو پنجره PVC در اتاقک اصلی
دارای آویز مخصوص لباس
قابلیت جدا کردن زیرانداز اتاقک اصلی از بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...