چادر مسافرتی

چادر مسافرتی بادی 4 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 4.1

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS 4.1 4 PERSONS travel Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی بادی، جدید ترین نوع از سری چادر سفری تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که از روی انواع چادر بادی ارتشی الگو برداری شده است. این چادر مسافرتی از سری مدل های air seconds تولید شده که علاوه بر قابلیت راه اندازی سریع دارای اتاقک در فضای اصلی داخلی جهت خواب و قرار دادن لوازم بیشتر می باشد.

چادر مسافرتی بادی 4 نفره کچوا مدل AIR SECONDS 4.1، یکی از جدید ترین چادر مسافرتی با قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. چادر کمپینگ بادی کچوا طراحی بدنه ای با سه فریم بندی بادشو داشته که هر فریم بندی توسط دریچه هوای مجزا و به وسیله انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی اعم از دستی، برقی و یا پدالی راه اندازی می شود. پس از باد کردن هر ستون بادشو، این چادر به صورت خودکار شکل می گیرد در نتیجه نیازی به اتصال هیچ نوع فریم فایبرگلاس و یا فلزی به بدنه اصلی نمی باشد. همانطور که اشاره کردیم ساختار داخلی بدنه به صورت اتاقک دار بوده و یک اتاقک با قابلیت خواب 4 نفر را دارد. این اتاقک حفظ دمای بیشتری نسبت به اتاقک بیرونی داشته گرچه می توانید از اتاقک بیرونی نیز برای خواب استفاده نمایید.

جنس و متریال استفاده شده برای تولید چادر مسافرتی بادی اتاق دار کچوا از پلی استر با رویه پلی اورتان بوده که بدنه ای ضد آب و ضد اشعه آفتاب ایجاد کرده است. برای قسمت کف نیز 5 درصد از متریال آلومینیومی و مابقی از مواد پلی اورتان ساخته شده تا از نفوذ رطوبت در اما باشید. امکانات کاربردی زیادی در این چادر کمپینگ مسافرتی کچوا به کار برده شده که از جمله آنها می توان به هواکش هایی برای تهویه اتاقک ها، دو پنجره نورگیر از جنس PVC شفاف در اتاقک بیرونی، آویز چراغ سقفی و جیب داخلی جهت قرار دادن وسیله های پر استفاده و کوچک اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی بادی ایر سکند کچوا می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
بادی
ابعاد کلی
480 × 290 × 190 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 280 × 160 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس میله ها
پلی استر و ترموپلاستیک
وزن
12.5 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل در سقف اتاقک اصلی
قابلیت تهویه سازی هوا
ساختار نصب بادی (فریم بندی بادشو)
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای یک اتاقک در فضای اصلی داخلی (قابل استفاده به عنوان آشپزخانه، انبار و یا قرار دادن میز و صندلی)
آویز چراغ سقفی و جیب داخلی
دارای 2 پنجره PVC در اتاقک اصلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...