چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 3 نفره کچوا مدل 2Second Fresh & Black XL

از {{model.count}}

QUECHUA Seconds 2 Fresh & Black XL 3 PERSONS POP-UP Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی فنری کچوا با ظرفیت 3 نفر خواب، مدل XL یا سایز بزرگ از سری چادر طبیعت گردی 2Second Fresh & Blac بوده که محصولی با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه ایجاد کرده است به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده. این محصول قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع را داشته و گزینه خوبی برای استفاده در سه فصل ابتدایی سال خواهد بود.

چادر مسافرتی فنری 3 نفره کچوا مدل 2Second Fresh & Black XL، مدل بزرگ از سری چادر سفری فنری کچوا مدل 2 سکند بوده که برای سفر هایی همچون طبیعت گردی در جنگل و کویر توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این چادر همانطور که می دانید ساختار فنری داشته به این معنی که فریم هایی از جنس فایبرگلاس به صورت توکار در بدنه اصلی دارد. این فریم ها کاملا منعطف بوده و باعث راه اندازی و جمع شده بسیار سریع آن می شود. بدنه اصلی ساختاری دو پوش داشته که در کمتر چادر مسافرتی فنری می توان این ویژگی را دید. البته ساختار دو پوش در این محصول به صورت متصل شده می باشد در نتیجه امکان جدا کردن کامل پوش بیرونی را از بدنه اصلی نخواهید داشت اما می توان از 4 قسمت پوش بیرونی را از بدنه اصلی جدا کرده تا موجب نور گیری و همچنین تهویه هوا شود.

جنس بدنه اصلی از پلی استر و مش بوده اما پوش بیرونی دارای متریال از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد به همین دلیل علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ بارش و گرد و غبار در برابر اشعه آفتاب نیز مقاوم خواهد بود در نتیجه می تواند در شرایط جوی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. از خصوصیت های مهم در این محصول داشتن آویز چراغ سقفی، جیب توری در داخل اتاقک، هواکش های متعدد برای تهویه هوا در فصول گرما، درب پشه بند دار با زیپ مجزا و همچنین فضای خالی ایجاد شده در مقابل درب توسط پوش دوم اشاره کرد. لازم به ذکر است که این فضا هم به عنوان آشپزخانه و هم به عنوان انباری کاربرد خواهد داشت. با توجه به اینکه میخ و طناب مخصوص همراه این کالا قرار داده شده امکان مهار چادر روی زمین فراهخم می باشد. برای خرید چادر مسافرتی 3 نفره فنری کچوا می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
فنری
ابعاد کلی
280 × 160 × 110 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 145 × 105 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی آمید
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
4.3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
فریم های سرخود منعطف
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای محل قرار گیری کفش
دارای آویز چراغ سقفی
دارای جیب توری داخل اتاقک
دارای سایه بان کوچک
دارای انباری در مقابل درب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...