چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 2 نفره فنری کچوا مدل 2Second Fresh & Black

از {{model.count}}

QUECHUA Seconds 2 Fresh & Black 2 PERSONS POP-UP Tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی فنری کچوا با ساختار دوپوش سرخود، یکی دیگر از انواع چادر طبیعت گردی برای سه فصل اول سال بوده که توسط شرکت کچوا تولید و عرضه می شود. این محصول از روش نصب بسیار ساده ای بهره برده و تنها چند ثانیه نیاز به صرف زمان خواهد بود. داشتن ویژگی هایی همچون ضد آب بودن و تهویه سازی اتاقک از خصوصیت های مهم این محصول خواهد بود.

چادر مسافرتی 2 نفره فنری کچوا مدل 2Second Fresh & Black، از سری چادر سفری با قابلیت راه اندازی اتوماتیک در مدت زمان چند ثانیه ای بوده که توسط شرکت کچوا تولید و عرضه می شود. چادر فنری کچوا در واقع فریم های فایبرگلاس به صورت سرخود داشته که به دلیل انعطاف بالا به سادگی قابل باز شدن و جمع شدن می باشد. ابعاد راه اندازی شده برابر با 210 در 125 سانتی متر بوده تا به راحتی 2 نفر را در حالت درازکش جای دهد. ارتفاع حدود 1 متری در این چادر نیز باعث می شود تا کمتر در معرض باد های شدید قرار بگیرد. بدنه اصلی دارای متریال از پلی استر و مش و پوشش بیرونی نیز توسط پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته شده است بنابراین هم در برابر بارش باران و هم در برابر اشعه آفتاب و نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهد بود. با توجه به تعبیه کردن هواکش های مختلف روی بدنه امکان تهویه بسیار خوب در داخل اتاقک بخصوص در شرایط دمایی بالا فراهم می باشد.

از خصوصیت های طراحی و ساختاری چادر مسافرتی دو نفره پاپ آپ کچوا می توان به آویز چراغ سقفی، جیب توری در داخل بدنه، سایه بان کوچک در قسمت فوقانی درب و همچنین پشه بند با زیپ مجزا برای درب اشاره کرد. هنگام وزش باد می توانید از میخ و طناب قرار داده شده همراه این کالا، چادر مورد نظر را روی زمین مهار کنید. این محصول از یک ساک حمل ضد آب نیز با طراحی گرد بهره برده تا به سادگی حمل و جا به جا کنید. برای خرید چادر مسافرتی فنری کچوا با ظرفیت 2 نفره می توانید به صورت آنلاین و یا به روش تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع
فنری
ابعاد کلی
210 × 125 × 98 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اتیلن
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
3.3 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم متصل
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
فریم های سرخود منعطف
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای محل قرار گیری کفش
دارای آویز چراغ سقفی
دارای جیب توری داخل اتاقک
دارای سایه بان کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...