چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 3 نفره پاویلو بست وی مدل 68088

از {{model.count}}

bestway pavillo range x3 travel tent

تعداد
نوع
4,900,000
4,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 3 نفره پاویلو مدل 68088 یکی از مقرون به صرفه ترین چادر مسافرتی ارزان تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سفر های سبک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای حجم و ابعاد کمی در حالت جمع شده بوده از همین رو می تواند برای سفر های کوهنوردی سبک و کمپ کردن در ارتفاعات نیز کاربرد لازم را داشته باشد.

چادر مسافرتی 3 نفره پاویلو بست وی یکی از سبک ترین چادر سفری سه نفره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در سفر های طبیعت گردی، کمپینگ و حتی کمپ سبک در ارتفاعات بسیار کاربردی خواهد بود. طراحی و ساختار راه اندازی بدنه به صورت عصایی بوده از همین رو توسط میله یا فریم هایی از جنس فایبرگلاس نصب می شود. با توجه به حجم نه چندان بزرگ بدنه چادر، نصب عصایی آن در بازه زمانی کوتاهی صورت می گیرد. ساختار عصایی راه اندازی این چادر باعث شده تا در حالت جمع شده ابعاد ابعاد بسیار کمی را به خود گرفته و در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود با وزن کلی 2.8 کیلوگرمی به سادگی حمل شود.

چادر 3 نفره مسافرتی بست وی دارای یک درب با پشه بند بوده که پارچه درب بیرونی امکان تبدیل به یک سایه بان توسط دو فریم مجزای همراه این چادر را خواهد داشت از همین رو یکی از قابلیت های آن شناخته می شود. همچنین در فضای داخلی چادر، آویز چراغ سقفی و جیب داخلی برای قرار دادن لوازم کوچک و پر استفاده تعبیه شده است. بدنه اصلی تولید شده از پارچه پلی استر 190T با رویه پلی اورتان بوده که در برابر بارش باران تا مقدار 600 میلی متر و اشعه آفتاب مقاوم می باشد در نتیجه برای آب و هوایی که بارش های شدید دارد مناسب نخواهد بود مگر از یک پوشش ضد آب برای قسمت رویه و کف آن استفاده کنید.

طول و عرض راه اندازی شده چادر مسافرتی ارزان بست وی برابر با 210 در 210 سانتی متر بوده و دارای ارتفاع داخلی 120 سانتی متر می باشد در نتیجه چادری برای خواب و نشستن محسوب می شود. کم بودن ارتفاع برای یک چادر در شریط جوی که باد های زیادی دارد می تواند مزیت محسوب شود زیرا کمتر در معرض برخود با باد قرار خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن طناب و میخ مخصوص برای اتصال و مهار روی زمین اشاره نمود. جهت خرید چادر مسافرتی پاویلو بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
210 × 210 × 120 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر 190T و پلی اورتان
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
2.8 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت تهویه سازی هوا از قسمت سقف
راه اندازی سریع و آسان
دارای سایه بان با دو میله مجزا
دارای کف و بدنه ضد آب تا مقدار 600 میلی لیتر
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای آویز چراغ سقفی و جیب داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...